Σάββατο 31 Ιανουαρίου 2015

Hydrovit Products Review!!!

Πριν από λίγο καιρό η εταιρία Hydrovit είχε την καλοσύνη να μου στείλει κάποια προιόντα της για δοκιμή!!Ένα προϊόν ήταν full size και τα υπόλοιπα σε δείγματα...οπότε πάμε να τα δούμε αναλυτικά.
Πρώτο και καλύτερο για εμένα ήταν η Hydrovit Eye+Lip Cream της οποία την είχατε δει και σε αγαπημένα περασμένου μήνα.Μια κρέμα πολύ ενυδατική για τα μάτια και την περιοχή γύρω από τα χείλη.To πιο εντυπωσιακό είναι όμως η υφή της που θυμίζει balm και αυτό με έκανε να την λατρέψω. Όπως καταλαβαίνεται σίγουρα θα την αναζητήσω για να την αγοράσω....καθώς είναι και οικονομική.Κοστίζει περίπου 11€ και περιέχει 20ml.
Επόμενα προιόντα που δοκίμασα...σε αρκετά δείγματα το καθένα, ήταν το Hydrovit Body Milk και η Hydrovit Select Day Emulsion.Στο πρώτο με εντυπωσίασε η μυρωδιά του, καθώς θύμιζε εσπεριδοειδή και στο δεύτερο η απαλότητα που χάριζε στο πρόσωπο.Ιδιαίτερα θετικό και για τα δύο είναι πως δεν μου προκάλεσαν καμία αλλεργία στο ευαίσθητο δέρμα μου.
Τελευταίο προϊόν είναι το Hydrovit Mild Soft Soap ένα ήπιο καθαριστικό προσώπου, σώματος και τριχωτού κεφαλής με ουδέτερο ph 5.5.Εγώ το δοκίμασα μόνο στο πρόσωπο και το βρήκα ιδιαίτερα απαλό με το δέρμα μου.Μου άρεσε που είναι πολυχρηστικό προιόν και που δημιουργεί πλούσιο αφρό.
Αυτά τα προιόντα και δοκίμασα και σίγουρα η κρέμα ματιών έχει μπει στην wishlist μου.Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποιο από τα προιόντα της εταιρίας?

Φιλιά πολλά...Πέλη!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου