Πέμπτη 5 Ιουνίου 2014

Αγαπημένες Μάσκες προσώπου!

Τον τελευταίο καιρό έχω αρχίσει να χρησιμοποιώ εντατικά μάσκες προσώπου.Πλέον τις έχω εντάξει στην καθημερινότητα μου και τις χρησιμοποιώ περίπου 2 φορές την εβδομάδα.Η επιδερμίδα του προσώπου μου έχει βελτιωθεί,καθώς την βλέπω πιο ενυδατωμένη και με λιγότερα ξηρά σημεία...ακόμα και τον χειμώνα που μας πέρασε.Πάμε να δούμε ποιες είναι οι αγαπημένες μου μάσκες προσώπου!

1)Μάσκες προσώπου APIVITA
 
Τις λατρεύω και μόνο καλά έχω να πω για αυτές!Κυκλοφορούν με διάφορα συστατικά για όλες τις ηλικίες και για όλους τους τύπους δέρματος.Τον χειμώνα χρησιμοποιώ πολύ αυτήν που είναι με μέλι και μου δίνει τρομερή ενυδάτωση.Αγαπώ επίσης και με το ρόδι,αλλά και με το πορτοκάλι!Μου αρέσει που κυκλοφορούν και σε φακελάκια ώστε να τις δοκιμάζεις αλλά και να τις παίρνεις σε ταξίδια.Τα φακελάκια κοστίζουν περίπου 3 ευρώ και περιέχουν 8ml ενώ το σωληνάριο κοστίζει 9 ευρώ περίπου και περιέχει 40ml.

2) Μάσκες AVON, REN και ΚΟΡΡΕΣ
Επίσης αυτήν την περίοδο χρησιμοποιώ και κάποιες ακόμα.Πρώτη φορά δοκίμασα Peel off mask(την απλώνεις,στεγνώνει και την τραβάς και βγαίνει ολόκληρη),την Planet Spa Egyplian Secrets Peel off Mask από AVON.Μου φάνηκε πολύ ιδιαίτερα αλλά είχα δυσκολία στην αφαίρεση.Αν ξέρετε κάποιο tip για την αφαίρεση πείτε μου! Για πολύ καιρό ήθελα να δοκιμάσω και την Glycolactic Radiance Renewal Mask από την REN.Ξέχασα να την βάλω στο πρόσφατο haul, αλλά την έχω δοκιμάσει και μου άρεσε πάρα πολύ!Μυρίζει σα μαρμελάδα βερίκοκο και δίνει πολύ όμορφη λάμψη στο δέρμα.Κοστίζει 30 ευρώ και είναι τσιμπημένη η τιμή της αλλά είναι φανταστική και περιέχει 50ml.Τέλος, θέλησα να δοκιμάσω και την Απολεπιστική Μάσκα/AHAS 10% με άγριο τριαντάφυλλο από ΚΟΡΡΕΣ. Μόνο μια φορά την δοκίμασα αλλά δεν εντυπωσιάστηκα,αλλά σίγουρα θα την ξαναδοκιμάσω.

3)Overnight Sleeping Masks
Μια ξεχωριστή κατηγορία μασκών είναι αυτές που είναι ολονύχτιες!Τις εφαρμόζεις δηλαδή στο δέρμα σου,κοιμάσαι,και όλο το βράδυ προσφέρουν ενυδάτωση στο δέρμα σου.Τέτοια μάσκα είναι η Drink Up Intensive Overnight Mask από την Origins.Δεν είναι για καθημερινή χρήση, αλλά όποτε την χρησιμοποιώ, το επόμενο πρωί το δέρμα μου είναι σα μωρού.Επειδή όμως τα προϊόντα origins δεν τα βρίσκεις εύκολα Ελλάδα, αντίστοιχη είναι και η Επανορθωτική Μάσκα Ύπνου με άγριο τριαντάφυλλο από ΚΟΡΡΕΣ.

Τέλος, όπως σας έδειξα και στο facebook, πρόσφατα πήρα από ebay κάποιες κορεάτικες μάσκες σε φακελάκια.Δεν θα σας πω πολλά καθώς τώρα τις χρησιμοποιώ και σύντομα θα έρθει και review αλλά μέχρι τώρα με έχουν εντυπωσιάσει.

Αυτές είναι για αγαπημένες μου μάσκες των τελευταίο καιρό.Εσείς ποια μάσκα προσώπου χρησιμοποιείτε?

Φιλιαααα....Πέλη!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου