Τετάρτη 21 Μαΐου 2014

Τι έχω στο μπάνιο μου?(What's in my shower?)

Πώς είστε?Ελπίζω όλες-όλοι να περνάτε υπέροχα ειδικά τώρα που έφτιαξε ο καιρός!Για σήμερα σας έχω ένα υπέροχο θεματάκι με μια ματιά σε όσα προϊόντα έχω επιλέξει τον τελευταίο καιρό να είναι στο μπάνιο μου.Πριν ξεκινήσω, επειδή με ρωτήσατε, λόγω των video που ξεκίνησα στο youtube(και ελπίζω να τα βλέπετε-pelisbeautychat το κανάλι),θα ανεβάζω post εδώ στο blog δύο φορές την εβδομάδα, και όχι τρεις δυστυχώς λόγω έλλειψης χρόνου.Ήθελα να σας το πω και ελπίζω να μην σας πειράξει πολύ!!

Πάμε να τα δούμε....
Αυτά τα τρία ραφάκια κρατάνε όλα τα υπάρχοντα της μπανιέρας....ώρα να δούμε ένα ένα τι περιέχουν.

Ράφι 1: Προϊόντα μαλλιών
(πίσω πίσω βλέπετε ένα αφρόλουτρο Dove και ένα σαμπουάν Wash&Go, αγνοήστε τα καθώς είναι αντρικά του φίλου μου)

ULTREX Sensitive Scarp: Το σαμπουάν που βρίσκεται πάντα στο ράφι και θα βρίσκεται πάντα καθώς πιστεύω πως είναι το καλύτερο για την ξηροδερμία που με πιάνει κατά διαστήματα.

DESSERT ESSENCE Coconut Shampoo: Το συγκεκριμένο σαμπουάν το είχα πάρει από Iherb και περίμενα να μυρίζει πιο έντονα η καρύδα.Δυστυχώς όχι, αλλά είναι ένα αρκετά καλό ενυδατικό σαμπουάν.Δεν θα το ξαναπάρω όμως καθώς βρίσκω και εδώ άλλα αντίστοιχα.

Mask Propoline APIVITA: Για την μάσκα αυτή σας μίλησα και στο αναλυτικό review post και όσο την χρησιμοποιώ μου αρέσει παραπάνω το πόσο ανάλαφρα αφήνει τα μαλλιά μου.Για την διάρκεια χρώματος δεν έχω δει διαφορά....και μυρίζει πολύ όμορφα.

SANEX Intimosept Sensitive: Ένα καθαριστικό για την ευαίσθητη περιοχή που είναι πολύ απαλό και μου αρέσει.Είναι στα τελειώματα.

Ράφι 2: Προϊόντα Σώματος
DONNA VALENTE Sea Salt Exfolietor: Μυρίζει καταπληκτικά και μάλιστα εμένα η μυρωδιά του μου θυμίζει μελομακάρονο(χοχοχο).Πολύ ενυδατικό και περιέχει λάδι καρύδας.

Snow Fairy LUSH: Το είδατε στα αγαπημένα Απριλίου στο πρώτο βίντεο που ανέβασα και μου αρέσει τρελά που μυρίζει τσιχλόφουσκα!Πάει η μυρωδιά σε όλο το μπάνιο!!!

BIOTEN Care moments: Περιέχει macadamia και βούτυρο κακάο και αυτά το κάνουν υπέρ ενυδατικό και με φανταστική μυρωδιά.Και πολύ οικονομικό....

AVENE Eau Thermale Cold Cream: Το αφρόλουτρο που μου έχει συστήσει η αλλεργιολόγος μου καθώς είναι άχρωμο και άοσμο.Κάνει καλό την δουλειά του αλλά δεν με τρελαίνει λόγω έλλειψης μυρωδιάς.

L'OCCITANE Shower Oil: Το μοναδικό λάδι-αφρόλουτρο που έχω δοκιμάσει ποτέ και ότι πιο απαλό και ενυδατικό.Είναι με λάδι αμυγδάλου και μυρίζει και πολύ όμορφα αλλά έχει τσιμπημένη τιμούλα.

FRESH LINE Shower Wash: Είναι ένα πρόσφατο δώρο που έλαβα για την γιορτή μου από την αδερφούλα μου, μυρίζει πραγματικά χυμό ρόδι. Θεικό!!

και φυσικά ο ταρανδούλης που το έχω ως διακοσμητικό...

Ράφι 3: Ότι να ναι!!!
Εδώ βρίσκονται τα πάντα όλα...καθώς βρίσκονται τα σφουγγαράκια, ξυραφάκι, ελαφρόπετρα και από πίσω διάφορα μικρά δείγματα και travel size.

Πως σας φαίνονται?Χρησιμοποιείτε και εσείς κάποιο από αυτά?

Και φυσικά μην ξεχνάτε το GIVEAWAY που τρέχει στο Youtube!!!

Φιλιααααααα!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου