Τετάρτη 7 Μαΐου 2014

Unboxing Beautybay+HQhair!!!

Πώς είστε???Ελπίζω να περνάτε όμορφα.Και αν περιμένατε αυτό το post να είναι τα αγαπημένα του μήνα...δυστυχώς θα σας απογοητεύσω καθώς για τα αγαπημένα του Απριλίου σας έχω μια έκπληξη(τι περνάει από το μυαλό σας?χιχι!!!).

Τις τελευταίες μέρες μου ήρθαν δύο πακετάκια από δύο ευρωπαϊκά site, το BeautyBay και το HQhair. Δεν είναι η πρώτη φορά που ψωνίζω και από  τα δύο, καθώς έχουν υπέροχα πράγματα που δεν βρίσκουμε εδώ και το κυριότερο...δωρεάν μεταφορικά.

Αρχικά, άνοιξα το κουτάκι μου από το BeautyBay που το παρέλαβα στο ταχυδρομείο.
Πρώτο για το οποίο ανυπομονούσα να φτάσει ήταν το ΜARIO BADESCU Facial Spray with aloe, herbs and rosewater. Έχω ακούσει τα καλύτερα για αυτήν την εταιρία και αφού αυτό το spray προσώπου έχει και ροδόνερο έπρεπε να το δοκιμάσω.Μυρίζει καταπληκτικά καθώς κυριαρχεί η μυρωδιά του ροδόνερου και κόστιζε 8,70 τα 118ml.
Επόμενο, είναι το γνωστό σε όλες TANGLE TEEZER the original το οποίο είναι παραγγελία της αδερφής μου(εγώ έχω ήδη ένα και το αγαπώ!). Κοστίζει 11,70 ευρώ.
Και δεν θα μπορούσα να αντισταθώ και να μην πάρω και δύο πράγματα από την MACADAMIA....το Healing Oil Spray (κόστιζε 13,20 τα 60ml) και έχει πιο ελαφριά σύσταση από το λαδάκι αλλά μυρίζει το ίδιο, και τη Nourishing Leave-in Cream(τα 60ml κοστίζουν 4,50 ευρώ)για την οποία έχω ακούσει τα καλύτερα και ανυπομονώ να την δοκιμάσω.

Να σας πω πως συχνά το BeautyBay βγάζει μικρές εκπτώσεις και εγώ πέτυχα ένα μείον 10% σε όλα.


Και πάμε να δούμε τι πήρα από HQhair....για αυτήν την αγορά με παρακίνησε η προσφορά που είχαν πως με δύο αγορές προϊόντων από την εταιρία NARS σου έστελναν δώρο σε mini size το διάσημο ρουζ της εταιρία, το Deep Throat.
Πρώτο, επέλεξα το NARS Satin Lip Pencil στην απόχρωση YU....ένα πολύ καθαρό φουζ με πολύ έντονη απόδοση και απλώνεται βουτυρένια στα χείλη.Και επέλεξα και ένα κραγιόν σε μια ροζ-πορτοκαλί απόχρωση με το όνομα Niagara...το οποίο όμως κρύβει μια ιστορία...μόλις το άνοιξα μέσα το προϊόν ήταν σπασμένο...εντελώς(εγκεφαλικό!)!!!Επικοινώνησα άμεσα με το HQhair μέσω του site καθώς έχουν ειδική φόρμα για οποιαδήποτε επικοινωνία. Τους ενημέρωσα πως έλαβα σπασμένο το προϊόν και μου ζήτησαν φωτογραφία για επιβεβαίωση(λογικο!).Και μου απάντησαν πως θα μου στείλουν ένα καινούριο χωρίς φυσικά κάποια χρέωση και πως ήδη έρχεται!Μου έκανε πολύ θετική εντύπωση η αντίδραση τους και ήθελα να το μοιραστώ.
Swatches....
Από πάνω YU, Niagara, Deep Throat


Πώς σας φαίνονται τα χρώματα?Ανυπομονώ να μου πείτε την γνώμη σας και μην ξεχνάτε το GIVEAWAY που αύριο λήγει!!!

Φιλιαααααα....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου