Τετάρτη 14 Μαΐου 2014

Review: La Roche Posay Αφρώδες νερό καθαρισμού

Πώς σας βρίσκω?Και πάνω που είπαμε επιτέλους καλοκαιράκι και ζέστη...να και πάλι αέρας και βροχή!!Ζητώ να έρθει επιτέλους το καλοκαίρι, να είμαστε με κοντομάνικα και να ξεχυθούμε στις παραλίες..Σήμερα θα σας μιλήσω για ένα καθαριστικό προσώπου που χρησιμοποιώ κάθε πρωί τον τελευταίο καιρό...το αφρώδες νερό καθαρισμού Eau Moussante Physiologique της LA ROCHE POSAY!
Να σας πω πως το πρώτο που με εντυπωσίασε και το επέλεξα είναι πως είναι σε μορφή αφρού και αυτό κάνει υπερβολικά εύκολη την χρήση του. Προέρχεται από την υποαλλεργική σειρά της La Roche Posay και είναι για ευαίσθητες επιδερμίδες. Επίσης, σημαντικά στοιχεία είναι πως δεν περιέχει σαπούνι και είναι χωρίς parabens, χρωστικές και αλκοόλη.

Με έχει βοηθήσει πάρα πολύ στο δέρμα μου καθώς είναι η περίοδος που εμφανίζεται η ξηροδερμία μου στο δέρμα λόγω αλλεργιών και δεν την επιβάρυνε καθόλου.Σε αντίθεση αισθάνομαι πως καθαρίζει σε βάθος χωρίς να αφυδατώνει το πρόσωπο μου.
Περιέχει 150ml και κόστιζε περίπου 15 ευρώ. Ακριβό θα μου πείτε για ένα καθαριστικό προσώπου αλλά είναι τόσο απαλό που σίγουρα θα το επιλέξω ξανά όταν τελειώσει.Και περίμενα να τελειώνει γρήγορα λόγω της μορφής αφρού....αλλά παρότι το χρησιμοποιώ κάθε πρωί εδώ και ένα μήνα, ακόμα είναι στα μισά, καθώς θες μόλις ένα πάτημα της αντλίας για όλο το πρόσωπο.

Το έχετε χρησιμοποιήσει?Πείτε μου αν σας άρεσε και εσάς όσο και μένα και αν έχετε να μου προτείνετε και τίποτα άλλο..καλοδεχούμενο!!

Πολλά φιλιά...Πέλη!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου