Παρασκευή 2 Μαΐου 2014

GOLDEN ROSE Review

Την αγάπη μου για την ελληνική εταιρία Golden Rose την έχετε καταλάβει εδώ και καιρό νομίζω.Λατρεύω το ότι συνδυάζει υπέροχη ποιότητα με χαμηλές τιμές και εισάγονται από την ελληνική εταιρία Londessa. Και μετά την matte σειρά που έφερε και όλες λατρέψαμε ήρθε η ώρα για μια καινούρια σειρά με το όνομα VISION!
Η νέα σειρά κραγιόν υπόσχεται υψηλή διάρκεια και κρεμώδη υφή.Μου έκαναν εντύπωση τα συστατικά τους, καθώς περιέχουν shea butter, λάδι jojoba και βιταμίνη Ε για ενυδάτωση των χειλιών. Διατίθενται σε 25 αποχρώσεις και είχα την ευκαιρία να δοκιμάσω δύο από αυτές.
Το πρώτο που δοκίμασα το είδατε και στο facebook καθώς θεωρώ πως είναι το τέλειο "my lips but better" nude κραγιόν για μένα. Είναι το νούμερο 105 και είναι ένα τέλειο ροζ-καφέ. Φυσικά, το άλλο που δοκίμασα ήταν ένα φλογερό κόκκινο, το νούμερο 118 που πορτοκαλίζει ελάχιστα οπότε είναι ιδανικό για καλοκαιρινά βραδινά outfits!!!
Η προσωπική μου γνώμη είναι πως δεν με απογοήτευσε ούτε αυτήν την φορά η Golden Rose και αυτό που μου άρεσε περισσότερο είναι πως ενώ δεν είναι έντονα γυαλιστερά(ημιμάτ θα τα έλεγα) έχουν βελούδινη υφή και δεν ξέραναν καθόλου τα χείλη μου παρότι δοκίμασα και τις δύο αποχρώσεις για πολλές ώρες!!!

Και τα καλά νέα συνεχίζονται καθώς βγαίνει και καινούρια σειρά βερνικιών νυχιών COLOR EXPERT. Δοκίμασα δύο καλοκαιρινά, το νούμερο 17, ένα έντονο φουξ-μοβ και το νούμερο 54, ένα υπέροχο κοραλί. Γράφουν με μία μόνο στρώση(με μία στρώση είναι και στην φωτό) και κρατάνε πολλές μέρες.Και..κρατηθείτε αλλά βγαίνουν σε 60 αποχρώσεις!!
Τέλος, σας έχω το καλύτερο που είναι οι τιμές των νέων σειρών....τα κραγιόν κοστίζουν μόλις 3,50 ευρώ, ενώ τα βερνίκια μόνο 1,50 ευρώ.Παρά την πολύ οικονομική τους τιμή, έχουν εξαιρετική ποιότητα και αν είχα βρει κάτι αρνητικό σίγουρα θα σας το έλεγα και το ξέρετε.Και από τα δύο θέλω να πάρω και άλλες αποχρώσεις!!!!

Καλό σκ να έχετε και περιμένω να μου πείτε και εσείς την γνώμη σας αν τα έχετε δει ή τα έχετε δοκιμάσει!!!

Πέλη!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου