Δευτέρα 26 Μαΐου 2014

Review: AVON Gel Finish βερνίκια νυχιών

Δεν το περίμενα μετά από τόσα βερνίκια νυχιών που έχω δοκιμάσει να με εντυπωσίασουν τόσο πολύ τα βερνίκια Gel Finish της AVON!Πάντα μου άρεσε το εφέ gel στα νύχια αλλά δυστυχώς τα δικά μου είναι τόσο εύθραυστα που με μία φορά που έκανα gel στα νύχια μαλάκωσαν.
Όταν είδα τα νέα βερνίκια της ΑVON δεν περίμενα να με εκπλήξουν τόσο ευχάριστα...αλλά το πρώτο που μου έκανε τεράστια εντύπωση είναι η απόδοσή τους.Με μία μόνο στρώση έβγαινε καταπληκτικό το χρώμα...στην φωτογραφία δηλαδή είναι μόνο μία στρώση...και είναι πολύ καλό ε?

Έχει φαρδύ πινελάκι και αυτό με βοήθησε στην εφαρμογή.Οι αποχρώσεις που δοκίμασα είναι το Very Berry και το Fire Cracker.Στα νύχια μου έχω εφαρμόσει το Fire Cracker...ένα κοραλοκόκκινο...ότι πρέπει για το καλοκαίρι.Το άλλο μου φαίνεται λίγο πιο σκούρο αλλά σίγουρα θα το δοκιμάσω σύντομα και αυτό.
Τα έχω βαμμένα εδώ και 2 μέρες χωρίς να έχω εφαρμόσει top coat και το gel εφέ δεν έχει αλλοιωθεί.Το μόνο αρνητικό που μπορώ να τους βρω είναι πως πρέπει να περιμένεις λίγο για να στεγνώσουν πλήρως...και είναι αρνητικό για μένα καθώς είμαι πολύ ανυπόμονη. Κοστίζουν 5,50 ευρώ, περιέχει 12ml προϊόντος και κυκλοφορούν σε 19 αποχρώσεις.

Πώς σας φαίνονται?Αν τυχόν τα έχετε δοκιμάσει θέλω να μου πείτε πως σας φάνηκαν.

Φυσικά μην ξεχνάτε το Giveaway που τρέχει στο κανάλι μου και επειδή φτάσαμε τους 300 συνδρομητές εδώ στο blog(μα πόσο χαρούμενη είμαι!!!)θα έρθει και εδώ σύντομα giveaway!!!

Φιλιααααααα!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου