Δευτέρα 12 Μαΐου 2014

Face of the day!!!

Καλησπέρα!!!Πώς είστε?Στο δευτεριάτικο post είπα να σας μιλήσω για ότι χρησιμοποιήσα σήμερα!Και εννοώ να σας δείξω τα προϊόντα μακιγιάζ της ημέρας!!
Πρώτο βήμα λοιπόν η εφαρμογή του foundation, χρησιμοποιώ το Nude Magique Eau de Teint της L'OREAL που το είδατε στις αγορές από τα Boots. Είναι ελάχιστο σκούρο για μένα αλλά με καλό άπλωμα είναι μια χαρά. Για bronzer έχω θυμηθεί και ξαναγαπήσει το NARS Laguna Bronzer που δίνει υπέροχο ηλιοκαμένο αποτέλεσμα.Στην συνέχεια για ρουζ χρησιμοποιώ σε μίνι size(το είχα δει στο unboxing), το Deep Throat από την NARS που με έχει βολέψει πάρα πολύ το χρώμα του.Έχει ένα υπέροχο ροζ-κοραλί χρώμα και ταιριάζει με όλα!!
Και πάμε στα μάτια τώρα...για να σβήσω τους μαύρους κύκλους έχω το λατρεμένο BOBBI BROWN Corrector στην απόχρωση light bisque που σας έχω κάνει και αναλυτικό review post, σε συνδυασμό με το concealer True Match της L'OREAL που τώρα ξεκίνησα να το χρησιμοποιώ...οπότε σύντομα θα σας πω την άποψή μου.Για σκιά επιλέγω κάτι φωτεινό και γρήγορο όπως είναι από MAYBELINE Color Tattoo Pink Gold και επειδή για πρωί μου φαίνεται βαρύ το eyeliner, επιλέγω μολύβι σε καφέ σκούρη απόχρωση και συγκεκριμένα το Soft Eyeliner της LAVERA στην απόχρωση Golden Brown. Μακιγιάζ χωρίς μάσκαρα δεν γίνεται γι'αυτό έχω της ESSENCE Lash Mania Reloaded που είναι αρκετά καλή αν και δεν καταφέρνει να γυρίσει ικανοποιητικά τις βλεφαρίδες μου.Και φυσικά, για τα φρύδια, που εκ φυσικού τους πάνε δεξιά και αριστερά το Lash&Brow Gel Mascara της ESSENCE αναλαμβάνει να τα κρατήσει στην θέση τους όλη μέρα!
Για το τέλος, στα χείλη(επειδή και πάλι είναι σκασμένα)έβαλα μόνο το διάφανο lip balm της APIVITA και για μια δόση λάμψης στα ζυγωματικά το αγαπημένο μου Cindy-Lou Manizer από την THE BALM.

Και κάπου εδώ μπορώ να "κλέψω" λίγο?Μπορεί να είναι το post FACE of the day αλλά θέλω να σας δείξω και την υπέροχη καλοκαιρινή κολόνια που είχα πάρει στο τέλος του περσινού καλοκαιριού και ξεκίνησα ξανά να την χρησιμοποιώ. Είναι η Bronze Goddess από την ESTEE LAUDER και είναι ότι πιο καλοκαιρινό έχω μυρίσει ποτέ μου!!!
Τι χρησιμοποιήσατε εσείς σήμερα?Ποιο είναι το αγαπημένο σας καλλυντικό?

Φιλιά...Πέλη!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου