Δευτέρα 5 Μαΐου 2014

Ώρα για δείγματα....

Καλησπέρα!!Πως είστε?Καλή εβδομάδα και επειδή έχω πάρα πολύ καιρό να σας μιλήσω για όσα δείγματα έχω δοκιμάσει...νομίζω ήρθε η ώρα.Σας έχω ξαναπεί πόσο μου αρέσει να δοκιμάζω νέα προϊόντα σε δειγματάκια, οπότε πάμε να δούμε τι μου άρεσε και τι όχι.
KIEHL'S Skin Softening Body Lotion: Μια ενυδατική κρέμα σώματος που με ενθουσίασε αρχικά με την μυρωδιά του. Περιέχει Sashi Blossom και pink grapefruit και μυρίζει τόσο ανοιξιάτικα. Και από ενυδάτωση έκανε πάρα πολύ καλή δουλειά και θα ήθελα να την αγοράσω και σε full size.

ELGYDIUM οδοντόκρεμα: Αυτά τα μικρά δειγματάκια πόσο βολικά είναι για ταξίδια?Και η συγκεκριμένη οδοντόκρεμα είναι φαρμακευτική χωρίς έντονη γεύση ευτυχώς αλλά αισθάνεσαι την αίσθηση καθαριότητας.

APIVITA Νatural Serum: Σας έχω δείξει πως έχω το μπλε μπουκαλάκι σε αυτό το serum που είναι για ενυδάτωση. Το πράσινο είναι για λάμψη και με μια χρήση λογικό να μην είδα πολλά....αλλά μου άρεσε η υφή του και πως απορροφάται πολύ πολύ γρήγορα.

PALMER'S Cocoa Butter Formula: Είναι η πρώτη φορά που δοκίμασα κάτι από αυτήν την εταιρία και μου άρεσε πολύ η μυρωδιά του βούτυρο κακάο. Δυστυχώς όμως πάνω μου δεν έμεινε σχεδόν καθόλου η μυρωδιά αλλά από ενυδάτωση ήταν αρκετά καλή πάντως.
KLORANE Μάσκα Μαλλιών με μανόλια/Σαμπουάν με quinquina: Σχετικά με την μάσκα παρότι πίστευα πως λόγω μανόλιας θα μυρίζει ωραία...ήταν πολύ αδιάφορη και από μυρωδιά και την ενυδάτωση που έδινε. Για το σαμπουάν δυστυχώς δεν βρήκα τι είναι το φυτό quinquina που περιέχει(αν ξέρετε πείτε μου να μάθω!)...από μυρωδιά πάντως ήταν χάλια αλλά έκανε καλό αφρό.Δεν έχω σκοπό να τα αγοράσω σε full size πάντως.

FREZYDERM Eye Cream: Να κάτι που με ενθουσίασε και μάλιστα τόσο που ήδη την αγόρασα σε κανονικό μέγεθος γιατί έχει τέλεια υφή και προσφέρει πλούσια ενυδάτωση.Θα το δείτε και σε ένα haul σύντομα.

KORRES Κρέμα Νύχτας: Περιέχει μανόλια αυτή η κρέμα νύχτας και είναι για όλους τους τύπους δέρματος. Είχε πλούσια υφή και για την νύχτα ήταν ιδανική...θέλω να την δοκιμάσω ξανά στο μέλλον!
Για το τέλος σας έχω κάποια προϊόντα σε mini size....

JEAN PAUL GAUTIER Madame: Αρωματάκι του jean paul gautier πολύ μυρωδάτο και ανοιξιάτικο....και με τρελή διάρκεια!!!

BIOTHERM Aquasource Deep Serum: Σας το είχα δείξει παλιότερα και στα facebook όταν υπήρχε μια καμπάνια στην Biotherm όπου επέστρεφες μια άδεια ενυδατική σου και σου δίναν αυτό το δείγμα του ορού. Είναι ένα αρκετά γενναιόδωρο δείγμα, με βάση το νερό που άφηνε υπέροχη δροσιά στο δέρμα.Θα ήθελα να το αγοράσω σε κανονικό μέγεθος αλλά με αποτρέπει η αρκετά τσιμπημένη τιμή του.

CLINIQUE Age Defence Moisturizer: Είναι με spf 25 και είναι πολύ ενυδατική.Δεν με ενθουσίασε η μυρωδιά του αλλά είναι αρκετά παχύρρευστη και χρειάζεται λίγη ποσότητα κάθε φορά.

NEUTROGENA Κρέμα Χεριών: Ήταν δώρο με ένα περιοδικό και ήταν πολύ βολική με την τσάντα.Αφορά επιδερμίδες πολύ ξηρές και αφυδατωμένες και άφηνε πάρα πολύ απαλά τα χέρια.

Τι έχετε δοκιμάσει εσείς τον τελευταίο καιρό?Πείτε μου κάτω στα σχόλια και μην ξεχνάτε το GIVEAWAY που τελειώνει!!!

Πέλη!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου