Παρασκευή 11 Απριλίου 2014

REVIEW: APIVITA Hair Mask

Η άνοιξη έφτασε επιτέλους και καιρός να αρχίσει να ανεβαίνει και η θερμοκρασία. Σήμερα θέλω να σας μιλήσω για μια μάσκα μαλλιών που χρησιμοποιώ εδώ και λίγο καιρό.Την είχατε δει στο Mini Haul και πλέον την χρησιμοποιώ συστηματικά.
Είναι μάσκα προστασίας χρώματος και επανόρθωσης και αφορά βαμμένα μαλλιά. Το εντυπωσιακό είναι πως έχει 88% φυσικά συστατικά.Ακόμα περιέχει ηλίανθο και μέλι και έχει μια γλυκιά αλλά διακριτική μυρωδιά.Αυτό που μου ενθουσίασε με το που την είδα είναι πως αναφέρει πως το νερό που κανονικά περιέχουν αυτά τα προϊόντα έχει αντικατασταθεί με απόσταγμα οργανικού δενδρολίβανου.

Μετά από αρκετή χρήση ομολογώ πως στο χρώμα των βαμμένων μου μαλλιών δεν είδα κάποια διαφορά.Αλλά, το θετικό του είναι πως αφήνει απίστευτα ανάλαφρα τα μαλλιά μου και αρκετά καλά ενυδατωμένα και αυτός ο συνδυασμός είναι κάτι που μου αρέσει πολύ.Δεν έχει παχύρρευστη υφή και αυτό νόμιζα πως θα είναι αρνητικά αλλά δεν ισχύει.
Έχει λίγο ακόμα μέσα και σίγουρα στο μέλλον θα την ξαναδοκιμάσω.Θεωρώ πως για μια τόσο φυσική μάσκα μαλλιών είναι πολύ καλή. Περιέχει 150ml και κοστίζει περίπου 9 ευρώ.Θα μπορούσε να έχει λίγη παραπάνω ποσότητα μόνο.

Την έχετε δοκιμάσει? Περιμένω να μου πείτε αν σας άρεσε και εύχομαι να έχετε όλες ένα υπέροχο σαββατοκύριακο!!!



Πολλά φιλιά,
Πέλη!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου