Τετάρτη 9 Απριλίου 2014

HUGE EMPTIES!!!

Ετοιμαστείτε για ένα τεράστιο empties post...που έχει Macadamia..Sephora..Avene..Apivita και πολλά πολλά άλλα!!!Μαζεύονται εδώ και πάρα πολύ καιρό και πρέπει επιτέλους να τα πετάξω.Ξεκινάω κατευθείαν!!!
  • AVENE Eau Thermale: Το γνωστό νεράκι της Αvene που το χρησιμοποιώ κυρίως κατά τον πρωινό καθαρισμό. Είχα το μικρό μέγεθος για την παραλία αλλά είναι πολύ δροσερό και βολικό. Το έχω ξαναπάρει ήδη.
  • COLGATE Plax Στοματικό διάλυμα: Ένα στοματικό διάλυμα που για μένα καίει πολύ.Ανυπομονούσα να τελειώσει και δεν έχω σκοπό να το ξαναπάρω.
  • MACADAMIA Deep Repair Mask: Μία από της καλύτερες μάσκες μαλλιών που έχω δοκιμάσει.Ιδιαίτερα παχύρρευστη και γι'αυτό χρειάζεσαι λίγο κάθε φορά. Το μόνο που δεν με εντυπωσίασε είναι η μυρωδιά καθώς και η τιμή της για τα μόλις 100ml που είναι.
  • SYOSS Μάσκα μαλλιών: Είναι μια μάσκα 1 λεπτού και αφορά ξηρά και ταλαιπωρημένα μαλλιά. Δεν έκανε τίποτα στα δικά μου μαλλιά, τα οποία είναι σίγουρα ταλαιπωρημένα από τις βαφές.Δεν έχω σκοπό να την ξαναπάρω και δεν την συνιστώ.
  • VICTORIA SECRET Amber Romance: Ένα υπέροχο και γλυκό άρωμα που μου ταίριαζε απόλυτα.Περιέχει μαυροκέρασο, βανίλια, σανταλόξυλο και creme agnaise.Δεν ήθελα να τελειώσει καθώς ήταν ιδανικό για τον χειμώνα.
  • MASTIC SPA Liposvete: Τέτοιο καιρό πέρυσι αυτή η αδυνατιστική κρέμα ήταν δώρο με το περιοδικό shape. Είχε μείνει πολύ λίγο και το τελείωσα τώρα. Φέτος, είχε και πάλι την ίδια κρέμα το shape και έτρεξα να την πάρω καθώς μου άρεσε η δουλειά που κάνει αλλά και η μυρωδιά του με μαστίχα, κακάο και καφεΐνη.
  • APIVITA Παστίλιες: Δεν είναι και πολύ συνηθισμένο να σας δείχνω καραμέλες αλλά αυτές έπρεπε γιατί είναι υπέροχες. Περιέχουν πρόπολη και βατόμουρο και η σύνθεση τους είναι σαν τις καραμελίτσες-αρκουδάκια που παίρναμε παλιά(τα θυμάστε?).
  • SEPTONA Lady Care: Δίσκοι ντεμακιγιάζ που ήταν εξαιρετικά απαλοί και τους έχω ξαναγοράσει ήδη.
  • COLGATE Max White One: Λευκαντική οδοντόκρεμα που έκανε αρκετά καλή δουλειά από θέμα καθαρισμού αλλά δεν είδα ιδιαίτερη διαφορά στην λεύκανση. Ίσως στο μέλλον την ξαναπάρω αλλά όχι άμεσα.
  • CATRICE Lash//Brow Designer: Σας έχω πει πόσο στα αγαπημένα και μη Μαρτίου πόσο πολύ δεν μου άρεσε πολλές φορές αυτό το gel για τα φρύδια οπότε δεν θα πω παραπάνω.
  • MAYBELINE Great Lash//L'OREAL Million Lashes//DOROTHY Extra Volume:Τρεις μάσκαρα που ήταν ανοιχτές εδώ και πολύ καιρό. Της Maybeline την είχα σχεδόν από πέρυσι αλλά την χρησιμοποιήσα ελάχιστα γιατί είχε άβολο μικρό βουρτσάκι και μουτζούρωνε πολύ κατά της διάρκεια της ημέρας. Της L'oreal ήταν αρκετά καλή και ξεχώριζε της βλεφαρίδες αλλά δεν έδινε ιδιαίτερα εντυπωσιακό αποτέλεσμα. Και τέλος, της Dorothy που ήταν πολύ οικονομική και είχε το καλύτερο βουρτσάκι για τον διαχωρισμό των βλεφαρίδων. Αλλά, έδινε ένα πολύ λίγο αποτέλεσμα όσο και αν την δούλευες στις βλεφαρίδες. Δεν με εντυπωσίασε καμία από τις 3. Σας έχω και μια foto με τα βουρτσάκια τους.
Από πάνω: Maybeline, L'oreal, Dorothy
  • SEPHORA Orange Blossom: Υπέροχη μυρωδιά πορτοκαλιάς και πολύ βολική για την τσάντα ειδικά. Από της αγαπημένες μου μυρωδιές καθώς είναι πολύ φρέσκια και δροσερή και για χειμώνα αλλά και για καλοκαίρι.
  • Μάσκες προσώπου CORPUS και APIVITA: Η μάσκα προσώπου της εταιρίας Corpus ήταν δώρο σε ένα περιοδικό. Περιέχει aha και είναι για κανονικές επιδερμίδες. Την βρήκα αρκετά ενυδατική και με ωραία φρουτένια μυρωδιά. Αν την ξαναβρώ θα την πάρω. Για της Apivita με πορτοκάλι δεν θα σας πω πολλά γιατί την βλέπετε σε κάθε empties post. Τις λατρεύω αυτές τις μάσκες φυσικά και αυτή έχει και την πιο υπέροχη μυρωδιά πορτοκαλιού.

Ουφ...και εδώ τελειώσαμε!!!Ήταν πολλά και ελπίζω να μην βαρεθήκατε!Επιτέλους θα τα πετάξω όλα αυτά να αδειάσει η σακούλα.

Έχετε δοκιμάσει κάτι από τα παραπάνω? Τι τελειώσατε εσείς πρόσφατα?

Φιλιά
Πέλη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου