Τετάρτη 30 Απριλίου 2014

Favorite Brands TAG!!!

Για σήμερα σας έχω ένα tag που είδα να κάνουν πολλές κοπέλες σε blog και youtube, αλλά που μου άρεσε πάρα πολύ καθώς αναφέρετε σε μάρκες και καλλυντικά. Οπότε τι καλύτερο και ξεκινάμε.....
1) Ποια είναι η αγαπημένη σου εταιρία για περιποίηση προσώπου?
Λόγω ευαίσθητης επιδερμίδας, αλλεργιών κτλ.θα επιλέξω την LA ROCHE POSAY που διαθέτει και ολόκληρη υποαλλεργική σειρά.

2) Ποια είναι η αγαπημένη high end μάρκα καλλυντικών?
Μμμμ..είναι πολλές...αλλά θα επιλέξω ESTEE LAUDER επειδή έχει το αγαπημένο μου foundation το Double Wear.

3) Ονόμασε 5 top brands για κραγιόν!
Αγαπώ Mac, Revlon, Sephora, Estee Lauder και L'oreal.

4) Η πιο αγαπημένη μου οικονομική εταιρία είναι...
Δεν έχουμε δυστυχώς και πολλές στην Ελλάδα, οπότε επιλέγω ESSENCE.

5) Το ωραιότερο άρωμα που έχω μυρίσει ποτέ στην ζωή μου είναι...
To Miss Dior Cherie από τον DIOR...το άρωμα αυτό το λατρεύω!!!!

6) Καλύτερα foundations μπορείς να βρεις στην εταιρία...
Ε σας το είπα και πριν ανήκει στην ESTEE LAUDER το Double Wear...αλλά για πιο οικονομικά θα πω της L'OREAL καθώς μου έχουν ταιριάζει πολλά foundations της.

7) Η πιο αξιόλογη "web brand" για σένα είναι η....
Και φαντάζομαι η ερώτηση εννοεί e-shop και θα σας πω πως το αγαπημένο μου είναι το FEELUNIQUE και τo ASSOS γιατί βρίσκω πολλά πράγματα σε καλές τιμές, και με δωρεάν μεταφορικά.

8) Ποια εταιρία καλλυντικών βγάζει κατά την γνώμη σου τις πιο ωραίες μάσκαρα?
Από high end φυσικά λατρεύω της LANCOME αλλά για πιο οικονομικές της MAYBELINE που έχει απίστευτη ποικιλία.

9) Από τις ελληνικές εταιρίες ποια ξεχωρίζεις και γιατί?
Σίγουρα την GOLDEN ROSE που συνδυάζει καλή ποιότητα και υπέροχη τιμή.

10) Μεγαλύτερη ποικιλία χρωμάτων ανήκει δικαιωματικά στην....
Χωρίς αμφιβολία φυσικά στην MAC.

11) Ποια μάρκας είναι τα αγαπημένα σου πινέλα?
Της REAL TECHNIQUES γιατί είναι οικονομικά...παρόλο που τελευταία μου έχει χαλάσει ένα και έχω συγχυστεί.

12) Αν ήσουν επαγγελματίας μακιγίεζ ποια προϊόντα θα εμπιστευόσουν για τις πελάτισσές σου?
Μμμμμ...λίγο από όλα νομίζω...καμιά εταιρία δεν είναι σε όλα τέλεια.

13) Υπάρχει κάποιο brand που σε έχει απογοητεύσει πλήρως?
Δεν αφορά καλλυντικά αλλά προϊόντα περιποίησης μαλλιών και είναι η SYOSS...δεν μου έχει αρέσει ότι και αν έχω δοκιμάσει δυστυχώς.

14) Η έκπληξη της χρονιάς για μένα ήταν....
Πολλές γεμάτη εκπλήξεις η χρονιά...θα πω όμως τα matte lipstick της GOLDEN ROSE.

15) Αν σε υποχρέωναν να χρησιμοποιήσεις καλλυντικά αυστηρά από μία και μόνο εταιρία ποια θα ήταν αυτή?
Αααα...δύσκολο αυτό...αλλά αφού πρέπει θα επέλεγα ESTEE LAUDER(θα είναι που θα είναι μία, ας είναι high end!!!)

16) Αγαπημένο κατάστημα για αγορές καλλυντικών είναι....
Είναι λιιιίγο μακρυά...τα BOOTS στην Αγγλία αλλά σε κάτι πιο κοντινό θα πω τα SEPHORA.

17) Καλύτερη βαφή μαλλιών είναι....
Αυτή η μίξη που κάνει η μαμά μου...χοχο...αναμιγνύει μπόλικες βαφές και μάρκες.

18) Το ελιξίριο μαλλιών μου επινόησε η...
MACADAMIA σίγουρα αλλά πλέον και η AVON.

19) Ποια είναι η καλύτερη φαρμακευτική εταιρία καλλυντικών για σένα?
Που να έχει και καλλυντικά θα πω KOPPEΣ αλλιώς και APIVITA σίγουρα.

20) Σε ποια επωνυμία ανήκει το αγαπημένο σου eye primer?
Το χρησιμοποιώ τώρα σε δείγμα και το λατρεύω. Είναι της URBAN DECAY το SIN που αφήνει μια υπέροχη μεταλιζέ απόχρωση που λατρεύω!


Το έχω δει σε αρκετές οπότε κάνω tag όλες όσες δεν το έχετε κάνει ήδη και θέλω να μου αφήσετε το link σας αν το κάνετε να το διαβάσω.Ελπίζω να σας άρεσαν και περιμένω να τα πούμε στα σχόλια από κάτω!!!

Φιλιααααααα!!!





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου