Δευτέρα 17 Μαρτίου 2014

MAC lipstick collection.....

Αν μου λέγατε να διαλέξω ένα καλλυντικό από την εταιρία MAC θα διάλεγα φυσικά τα κραγιόν τους.Ξέρω πως πολλές συμφωνείτε απόλυτα μαζί μου, και επειδή μου το ζητήσατε ήρθε η ώρα να σας δείξω αυτά που έχω εγώ στην συλλογή μου.
Για όσες τυχόν δεν γνωρίζουν τα βασικά τελειώματα των κραγιόν της MAC είναι:

Amplified με έντονη χρωματική απόδοση και αρκετά ενυδατικό.
Cremesheen με μέτρια χρωματική απόδοση, glossy τελείωμα και με κρεμώδη σύσταση.
Satin που είναι πολύ σταθερά, πολύ καλή απόδοση και ελάχιστα ξηρά.
Lustre ενυδατικό με έντονη χρωματική απόδοση.

Πέρα από τα βασικά τελειώματα έχουν κυκλοφορήσει και άλλα όπως τα matte, retro matte, glaze, frost και amplified creme.


Στα σκουρόχρωμα είναι....
Από πάνω προς τα κάτω: feel my pulse, plumful,craving

Στα πιο nude-ροζ.....

Από πάνω προς τα κάτω: brave,bombshell,lovelorn,divine choice

Τέλος,στα πορτοκαλί.....

full speed,ravishing

Η τιμή του κάθε κραγιόν είναι στα 18 ευρώ, αλλά συχνά τα MAC κάνουν 25% έκπτωση. Η μυρωδιά τους είναι υπέροχη και φυσικά στην wishlist μου έχω πολλά ακόμα όπως το Peach Blossom, το Captive, το Patiserie και πολλά άλλα!!!!

Πείτε μου στα σχόλια ποιο είναι το αγαπημένο σας δικό σας κραγιόν από MAC και ποια έχετε στην δική σας wishlist!!!

Φιλιά.
Πέλη



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου