Παρασκευή 21 Μαρτίου 2014

Αγορές από BOOTS!!!

Πριν από λίγο μόλις καιρό, τα αγγλικά καταστήματα BOOTS έβαλαν και την Ελλάδα στις χώρες που στέλνουν online πράγματα. Δεν φαντάζεστε την χαρά μου την μέρα που το έμαθα!Η wishlist που είχα φτιάξει στην αρχή.....ήταν τεράστια...και έτσι έπρεπε να περιοριστώ σε αυτά που ήθελα περισσότερο...(ααααχχχ).

Όλα μέσα στο κουτί ήταν υπέροχα συσκευασμένα ανά ομάδες και σε "πατ πατ" υλικό(πως λέγεται άραγε αυτό???)ώστε να είναι όλα προστατευμένα.


Πάμε να δούμε αναλυτικά τι πήρα.

Αρχικά, δύο foundations για τα οποία έχω ακούσει άπειρα και έπρεπε οπωσδήποτε να δοκιμάσω. Πρώτο, το Revlon Nearly Naked...που για πολλές ξένες bloggers είναι ένα από τα καλύτερα drugstore foundations που υπάρχουν και ακόμα, το Nude Magique της L'oreal....που είναι το πιο περίεργο foundation που κυκλοφορεί γιατί είναι σαν νερό.Ανυπομονώ να τα δοκιμάσω.

Επόμενη αγορά, για τα χείλη αυτήν την φορά ήταν από την Revlon. Βγάλαν την matte σειρά αρχικά και επέλεξα ένα nude, το Colorbust matte balm στην απόχρωση Ellusive. Και από την σειρά Laquer Balm, αν και τα ήθελα όλα, πήρα ένα τέλειο πορτοκαλί, το Tease και ένα έντονο φουξ, το Furtatious. Αφού είναι απίθανα καλοκαιρινά χρώματα δεν άντεχα να μην σας κάνω ένα swatch.

Από πάνω προς τα κάτω: Furtatious, Tease, Ellusive

Πρώτο στο καλάθι μου για την αγορά, έβαλα το Βaby Skin primer της Maybeline που ανυπομονώ να το δοκιμάσω για να σας πω πως μου φαίνεται.Ακολούθησε σχεδόν μηχανικά ένα ακόμα lip butter Nivea με καραμέλα αυτήν την φορά, καθώς το άλλο με την vanilia και macademia το έχω λιώσει. Και για μάσκαρα, είπα να δοκιμάσω την Lash Potion της Revlon....ομολογώ πως με κέρδισε η συσκευασία της!!

Σας έχω πει για την αγάπη μου για τα lip butter της Revlon?(θέλω να έρθουν τα Revlon Ελλάδα!!!).Ε δεν γινόταν να μην πάρω δύο ανοιξιάτικες υπέροχες αποχρώσεις.Δεν κρατήθηκα και πήρα το Revlon Juicy Papaya lip butter και το Wild Watermalon.Υπέρ ενυδατικά και χωρίς καθόλου shimmer.Τα λάτρεψα!!!

Πάνω Wild Watermalon, κάτω Juicy Papaya

Τέλος, έπρεπε να πάρω και το Batiste Dry Shampoo....στην μυρωδιά oriental που είναι ότι καλύτερο έχω δοκιμάσει σε dry shampoo. Και από την σειρά των Boots επέλεξα το Boots body mist vanilia...που δεν έχει τρελή διάρκεια αλλά μυρίζει θεϊκά.

Όταν επισκέφτηκα το site τους(http://www.international.boots.com/) είδα πως ακόμα δεν στέλνουν κάποιες εταιρίες(πχ.soap and glory),αλλά δεν γινόταν να αντισταθώ σε αυτές που δεν έχουμε εδώ στην Ελλάδα. Επίσης, κάτι που είδα και με σύγχυσε είναι πως σε κάποια πράγματα που πωλούνται και εδώ, έχουν καλύτερες τιμές στην Αγγλία.Και φυσικά,όπως θα έπρεπε και εδώ, έχουν πάρα πολλές προσφορές όπως για παράδειγμα στα 3 προϊόντα το φθηνότερο δωρεάν ή στα 2 προϊόντα το δεύτερο μισή τιμή.Να σας πω βέβαια πως υπάρχουν και έξοδα αποστολής που είναι στις 9 λίρες(περίπου 12 ευρώ)...και το δέμα κάνει περίπου δύο εβδομάδες για να έρθει και φτάνει με courier στο σπίτι σας κατευθείαν.Και επειδή είχε ένα πρόβλημα η courier με την διεύθυνση μου,επικοινώνησα με mail μαζί τους και απαντάνε άμεσα!!

Ανυπομονώ να διαβάσω τα σχόλια σας, να μου πείτε πως σας φαίνονται τα πράγματα που πήρα.
Φιλάκια...Πέλη!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου