Δευτέρα 24 Φεβρουαρίου 2014

Christmas box....αργοπορημένο!!!

Όταν υπάρχουν υπέροχες ιδέες, δεν μπορώ να αντισταθώ!Και θα μου πείτε...θα έρθει το Πάσχα σε λίγο...και εσύ θα μας πεις για Χριστουγεννιάτικο κουτί? Λοιπόν, ναι.....θα σας πω για αυτό...και είμαι απαράδεκτη που άργησα.

Αρχικά όμως πρέπει να σας πω πως την καταπληκτική ιδέα να στείλει η μία blogger στην άλλη κουτάκια ευχών ήταν της Ζαχαρούλας που έχει το τόσο γλυκό blog Ζάχαρη και Ομορφιά.

Δυστυχώς, επειδή έλειπα για αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα στις γιορτές παρέλαβα το δωράκι μου με το νέο έτος και το περίμενα με πολύ ανυπομονησία.Το δικό μου ήρθε από την καταπληκτική Ειρήνη από το Dream_Of_Beauty....που κάνει τέλεια reviews και την εμπιστεύομαι απόλυτα!Πάμε να δούμε τα υπέροχα πραγματάκια που διάλεξε για μένα...


Όταν άνοιξα τον φάκελο μου είδα ένα πολύ όμορφο πουγκάκι και ένα φακελάκι(η ροζ καρδούλα είναι αυτοκόλλητο glitter...θεϊκή!)

Μέσα στο πουγκάκι είχε όμορφα δειγματάκια ,ένα βραχιολάκι πολύ γιορτινό, πετρούλες διακοσμητικές(είναι ήδη στο σαλόνι στολισμένες!) και καραμελίτσες και αρωματικά ποτ πουρί και φακελάκια τσάι!


Και στο φακελάκι είχε ένα ροζ βραχιολάκι που μου άρεσε παααάρα πολύ γιατί είναι ο αγαπημένος μου συνδυασμός χρωμάτων...ροζ με χρυσό!!!


Και φυσικά...είχε και μια χριστουγεννιάτικη καρτούλα με πολύ όμορφες ευχές!

Αυτό λοιπόν ήταν το κουτάκι μου..και ευχαριστώ την Ζαχαρούλα για την ιδέα(ελπίζω να έχει και άλλες τέτοιες υπέροχες ιδέες για το μέλλον) και την Ειρήνη για τα δωράκια της!!!

Φιλιά...μην ξεχνάτε το GIVEAWAΥ και έρχεται σύντομα και νέο post!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου