Παρασκευή 28 Φεβρουαρίου 2014

Αγαπημένα Φεβρουαρίου 2014!

Μα πόσο γρήγορα πέρασε και αυτός ο μήνας? Είναι και μικρός μήνας...ε αρχίσαμε να νοιώθουμε και λίγο την άνοιξη(κάποιες μέρες μόνο!!),έφυγε γρήγορα αλλά για μένα παραμένει ένας από τους αγαπημένους μου μήνες. Ο κύριος λόγος είναι η επέτειος μου έχουμε με τον φίλο μου και σαν σήμερα κλείνουμε 4 χρόνια μαζί. Άρα δεν θα μπορούσε να μην μου αρέσει!
Στο θέμα μας όμως τώρα....τι χρησιμοποιήσα περισσότερο...τι αγάπησα...και τι ανακάλυψα τον μήνα που μας πέρασε!!!Ας ξεκινήσουμε...

Naked 3 by URΒΑΝ DECAY: Δεν θα μπορούσε να μην είναι στα αγαπημένα, γιατί είναι η μόνη που χρησιμοποιώ τον τελευταίο καιρό. Από την μέρα που ξεκίνησα να βάφομαι ξανά(μετά το leiser στα μάτια που είχα κάνει) έκανα άπειρους συνδυασμούς με αυτήν την παλέτα. Αναλυτικά swatches δείτε στο review που σας είχα κάνει.

Mary-Lou Manizer by THE BALM: Όταν επιτέλους το είχα στα χέρια μου αυτό το highlighter κατάλαβα γιατί το αγαπάνε τόσο πολύ όσα κορίτσια το είχαν ήδη. Δίνει μια υπέροχη χρυσή λάμψη στα ζυγωματικά και το φορούσα συνέχεια. Σίγουρα θέλω να δοκιμάσω και την "αδελφούλα" της...τη cindy-lou manizer που είναι σε πιο ροζ τόνους.

Let the good times roll by LUSH: Ένα ακόμα για το οποίο σας μίλησα σε review (όπως βλέπετε κοίταξα ότι αγαπώ να σας το κάνω και ένα αναλυτικό review). Μετά από λίγο καιρό που το έχω το θεωρώ από τα καλύτερα απολεπιστικά προσώπου για ευαίσθητες επιδερμίδες. Και ακόμα, ΘΕΙΚΗ μυρωδιά...και μέσα έχει κομματάκια pop corn!!!

Κραγιόν MILANI Naturally Chic +NYX butter gloss Creme Brulee: Ο αγαπημένος μου συνδυασμός για τα χείλη για τον μήνα Φεβρουάριο. Το κραγιόν είναι αρκετά σκούρο και όχι πολύ ενυδατικό για μένα και πίστευα πως δεν θα το χρησιμοποιήσω. Αλλά μαζί με το ροζουλί butter gloss είναι το απόλυτο ροζ-καφέ nude και super ενυδατικό. Τέλειο!!

Eye cream with Avocado by KIEHL'S:Ακόμα δεν ήρθε η σειρά του για να σας κάνω αναλυτικό review για αυτό αλλά θα έρθει σίγουρα. Το μόνο που σας λέω είναι πως έψαχνα καιρό να βρω μια κρέμα ματιών που να βλέπω αποτελέσματα και την βρήκα σε αυτήν.Κυρίως για το βράδυ γιατί έχει λίγο παχύρρευστη υφή...αλλά πολύ αποτελεσματική!

Μάσκαρα Big Eyes by MAYBELINE: Δεν είχα διαβάσει σχόλια για αυτήν αλλά θέλησα να την δοκιμάσω. Πλέον έχει μπει στις 10 αγαπημένες μου γιατί δίνει και όγκο αλλά και μήκος. Και δεν πέφτουν κομματάκια της μετά από πολλές ώρες που την δοκίμασα!Πολύ σημαντικό για μένα.Χάρηκα που είδα στο αναλυτικό review πως όσες την έχετε συμφωνήσατε με το πόσο καλή είναι.

Όμως δεν τελειώσαμε εδώ...δεν θα μπορούσα να μην αναφέρω ένα υπέροχο βιβλίο που διάβασα....
Το έχει γράψει μία από τις αγαπημένες μου συγγραφείς, η σουηδέζα Camilla Lackberg. Αυτό είναι το τέταρτο βιβλίο της σειράς που έχει κυκλοφορήσει και έχει τίτλο "Σε ζωντανή μετάδοση". Μου αρέσει πάρα πολύ ο τρόπους που γράφει και δεν σε αφήνει στιγμή να βαρεθείς. Όλα της τα βιβλία έχουν να κάνουν με εξιχνιάσεις δολοφονιών και εγώ τα λατρεύω αυτά!

Last but not least, ένα κολιεδάκι από την φίλη μου Έφη. Μου αρέσουν τα μικρά μαργαριταράκια που έχει....και οι μπλε πετρούλες αλλά και η πεταλούδα, όλο δηλαδή το λάτρεψα!Το φόρεσα σχεδόν με τα πάντα αυτό το μήνα και θα συνεχίσω. Αν δεν έχετε δει ήδη τις δημιουργίες της αξίζει να τις δείτε....λέγεται Solluna Jewellery και έχει τέλεια πράγματα!

Αυτά λοιπόν ήταν όσα λάτρεψα τον μήνα Φεβρουάριου.Αφήστε μου στα comments τα δικά σας αγαπημένα για τον μήνα που τελειώνει τόσο γρήγορα σήμερα!!

Πολλά φιλιά!!!
Πέλη!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου