Πέμπτη 2 Ιανουαρίου 2014

Wishlist...for 2014!!!

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ...ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ......ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ...ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ....ΛΑΛΑΛΑΛΑΛΑ!!!'Ωρα για νέα ξεκινήματα την καινουρια χρονιά...γι'αυτό είπα και να μιλήσουμε για νέα πράγματα...μια νέα WISHLIST για το 2014!!

Το παραδέχομαι....δεν θέλω μόνο αυτά που φαίνονται στη φωτό...αλλά αν ξεκινήσω να τα αναφέρω όλα...θα τελειώσουμε αύριο!!!!


Αυτό που έχω στο κέντρο είναι αυτό που θέλω κολασμένα....MAC lipstick Russian Red!!!Το έχω δει,το έχω δοκιμάσει,έχω ακούσει τα καλύτερα για αυτό....ε ήρθε η ώρα να το αποκτήσω!!!Επόμενο....(από το πιο ακριβό ξεκινάω...ααααχ) MARC JACOBS Bag....φαντάζομαι μια κλασική μαύρη τσάντα....από τις υπέροχες που βγάζει,πανάκριβες βέβαια ακόμα και με εκπτώσεις αλλά ακόμα ελπίζω!!!!

Δίπλα ακριβώς....URBAN DECAY Blush Palette....η λατρεία μου για ότι σχεδόν βγάζει η Urban Decay είναι γνωστή νομίζω.....την συγκεκριμένη την είδα πρόσφατα από κοντά και ήταν έρωτας με την πρώτη ματιά!Ακολουθεί...DIPTYQYE Filosykos....δεν το έχω μυρίσει ποτέ αλλά από τις περιγραφές και μόνο κάτι μου λέει πως θα το λατρέψω....η τσουχτερή τιμή του είναι η μόνη που με κρατάει μακρυά του!!

Ακολουθεί JORDANA Best Lash Extreme Mascara....οικονομική και υπέροχη έχω διαβάσει!Κάτι που σίγουρα μπορώ να δοκιμάσω λόγω χαμηλής τιμής ώστε να δω αν είναι τόσο καλή όσο λένε!(την έχει δοκιμάσει καμιά σας???).

Και πάμε σε άλλη κατηγορία...ΝΙΚΕ αθλητικά παπούτσια....τα θέλω σε έντονο χρώμα...και αυτά τα κόκκινο-φουξ της φωτογραφίας τα βρίσκω ιδανικά!!!Δερμάτινη φούστα....πονεμένη ιστορία,ψάχνω εδώ και καιρό κάποια απλή όπως της φωτογραφίας και τίποτα!!!Ο επιμένων νικά όμως...που θα πάει!!!

Τελευταία δύο...με μοναδικό κοινό πως μυρίζουν υπέροχα!!Προτελευταίο....YANKEE CANDLES...έχω μόνο δύο αλλά έχω βάλει στο μάτι πολλές ακόμα μυρωδιές!!ΤΑ ΘΕΛΩ ΟΛΑ!! Και τελευταίο....MOROCCANOIL....από περιέργεια και μόνο θέλω τρελά να το δοκιμάσω....

Και θα σταματήσω κάπου εδώ...πριν πω και άλλα τόσα και άλλα τόσα....κ.α.

Πείτε μου τι έχει η δική σας WISHLIST για το νέο έτος που μόλις ήρθε!!!

Να περνάτε τέλεια...και ξεκουραστείτε...φιλιααααααααααα!!!!!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου