Παρασκευή 10 Ιανουαρίου 2014

All time classic: BOBBI BROWN Corrector

Bobbi Brown Corrector...ένα προϊόν που χρησιμοποιώ καθημερινά εδώ και ενάμιση χρόνο!Και όταν ξεκίνησα να γράφω αυτό το post...σκέφτηκα πως έχω και άλλα προϊόντα που χρησιμοποιώ συνέχεια αλλά δεν αναφέρομαι όσο πρέπει σε αυτά.Είναι αυτά τα προϊόντα που έχουμε όλες μας...όλες τα αγαπάμε...αλλά τα θεωρούμε λίγο αυτονόητα και λίγο δεδομένα και έτσι δεν αναφερόμαστε όσο πρέπει σε αυτά!!Έτσι...σκέφτηκα και ελπίζω να σας αρέσει να ξεκινήσει μια σειρά από reviews..."All time classic" δηλαδή να σας μιλήσω αναλυτικά για αυτά που είναι μόνιμα στο νεσεσέρ μου...χειμώνα καλοκαίρι...βρέξει χιονίσει!!!


Και ξεκινάω λοιπόν με το Corrector από την εταιρία Bobbi Brown!Αρχικά, το corrector το βάζουμε πριν το consealer ώστε να καλύψει τους μαύρους κύκλους.Η ροζ απόχρωση που έχει εξολοθρεύει τους μαύρους κύκλους αλλά και συμβάλει να καλύπτονται λίγο οι μικρές φλεβίτσες που ίσως έχετε γύρω από τα μάτια..(δυστυχώς είμαι σε αυτές που έχουν και από αυτές!). Μόνο του δεν φοριέται καθώς μετά από λίγες ώρες θα αρχίσει να πορτοκαλίζει. Το εφαρμόζεται με ταμποναριστές κινήσεις και από πάνω εφαρμόζεται όποιο consealer θέλετε.



Προσωπικά, να σας πως πως το έχω λατρέψει καθώς με βοηθάει απίστευτα πολύ!Παρέχει σημαντική κάλυψη και νιώθω πως επειδή είναι απίστευτα κρεμώδες αποτελεί βάση για το consealer που θα έρθει μετά. Η απόχρωση που έχω ονομάζεται Light Bisque και η εταιρία Bobbi Brown διαθέτει μεγάλη ποικιλία σε αποχρώσεις ώστε να βρείτε αυτό που σας τεριάζει.

Η συσκευασία του είναι μικρή και πρακτική και έχει μέσα και καθρευτάκι.Περιέχει μέσα 1,4gr. Και ίσως σας φανεί λίγη η ποσότητα...αλλά μία τέτοια συσκευασία μου κράτησε σχεδόν ένα χρόνο ολόκληρο με καθημερινή χρήση. Και αυτό γιατί χρειάζεσαι πολύ πολύ λίγη ποσότητα. Η τιμή του 29ευρώ, τσιμπημένο,οπότε περιμένετε το 25% των εκπτώσεων!




το πριν(να και η φλεβίτσα που σας έλεγα)                                το μετά......

Συγνώμη για την ποιότητα αλλά είναι με κινητό.....αχ....

Δυστυχώς, δεν έχω δοκιμάσει άλλο corrector από άλλη εταιρία οπότε αν έχετε κάποιο καλό πείτε μου κάτω στα σχόλια σας!!!

Περιμένω να που πείτε πως σας φαίνεται και η σειρά reviews "All time classic"!!

Φιλιά πολλαααααα...
Πέλη!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου