Κυριακή 22 Δεκεμβρίου 2013

NAKED 3 by URBAN DECAY!!!

Η NAKED 3 by URBAN DECAY....η πιο διάσημη παλέτα τον τελευταίο καιρό...την οποία ήθελα κολασμένα...ήρθε στα χέρια μου (πυροτεχνήματα...και πανηγυρισμοί στο μυαλό μου μόλις την αντίκρισα όπως καταλαβαίνετε!)!Δυστυχώς ακόμα δεν έχει κυκλοφορήσει στην Ελλάδα και αυτό έκανε ακόμα μεγαλύτερη την χαρά μου..(beauty junkies...καταλαβαίνετε!!!).

Σε αυτήν την παλέτα οι αποχρώσεις είναι προς το ροζ-μοβ λιγάκι....και η συσκευασία είναι σε υπέροχο ροζ-gold χρώμα...σκληρή και μεταλλική.....


Με αυτήν την παλέτα το "δώρο" που σου δίνουν είναι δείγματα από τα διάσημα primer ματιών της εταιρίας και πιο συγκεκριμένα έχει τα Original, Eden, Sin, Andi-Aging. Αναφέρουν στην συσκευασία πως το κάθε ένα αρκεί για 1 εβδομάδα...οπότε είναι ουσιαστικά για ένα μήνα.

Και πάμε σε πιο "ζουμερά" πράγματα...όπως είναι τα υπέροχα χρώματα που έχει.....



 Με φλας

Υπέροχες βουτυρένιες υφές όλες οι σκιές(εκτός από μία που θα σας πω στην συνέχεια).....και απίστευτα pigmented...πάμε να τις δούμε μία μία.


Από πάνω προς τα κάτω: Strange,Dust,Burnout,Limit,Buzz(χωρίς φλας)

Με φλας

Και τα υπόλοιπα.....

Από πάνω προς τα κάτω:Trick,Nooner,Liar, Factory, Mugshot,Darkside,Blackheard(χωρίς φλας)

Με φλας

Οι περισσότερες σκιές έχουν shimmer...μόνο 2 είναι απόλυτα ματ....και η μόνη που δεν μου άρεσε η υφή της είναι η δεύτερη(στην πρώτη εικόνα) η Dust...γιατί έχει αρκετά μεγάλα shimmers και δεν έχει την τόσο καλή απόδοση που έχουν οι υπόλοιπες.

Η τιμή της είναι στα 45 ευρώ...αρκετά ακριβή αλλά παίρνεις 12 σκιές με υπέροχη απόδοση και βουτυρένια υφή. Ειδικά για άτομα όπως εγώ που μου αρέσουν οι σκιές που φέρνουν προς το ροζ και λίγο προς το μοβ θεωρώ πως είναι ιδανική.

Θέλω πολύ να μου πείτε την γνώμη σας πως σας φαίνεται και αν θα την αγοράζατε εσείς. Σκέφτομαι να κάνω και ένα post με tutorial με σκιές από την παλέτα...θα σας ενδιέφερε?

Εύχομαι και ελπίζω να έρθει πολύ σύντομα και στην Ελλάδα.

Πολλά πολλά φιλιά....και ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!!!!!!!
Πέλη!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου