Τρίτη 17 Δεκεμβρίου 2013

Άδειες συσκευασίες του.....Νοεμβρίου!!!

Ήρθε και η ώρα για τις άδειες συσκευασίες...τα EMPTIES λοιπόν του μήνα!Άργησαν λίγο αλλά έχω να σας ομολογήσω πως είναι από τα πιο αγαπημένα μου post...γιατί έχω πλήρη άποψη...άλλωστε τα έχω δοκιμάσει μέχρι τέλους και επίσης...χαίρομαι απίστευτα που δεν αφήνω μισοτελειωμένα μπουκάλια!!!Δεν είναι υπέροχο να φτάνεις ένα προϊόν μέχρι τέλους????



Ας ξεκινήσουμε λοιπόν με προϊόντα καθαρισμού....ναι..όπως βλέπετε τέλειωσαν όλα μαζί!!! 

Apivita αφρός καθαρισμού για πρόσωπο και μάτια: Περιέχει μέσα ελιά και λεβάντα και η μυρωδιά του είναι φανταστική. Καθαρίζει υπέροχα και δεν ερεθίζει καθόλου την επιδερμίδα. Ακόμα και τώρα με το κρύο που η επιδερμίδα μου άρχισε να ξεραίνεται...το χρησιμοποιούσα και ήταν μια χαρά. Η συσκευασία του είναι στα 300ml και μου κράτησε πολύ καιρό. Στο τέλος ήθελα να τελειώσει για να δοκιμάσω και τίποτα άλλο!

BIODERMA SENSIBIO: Λίγα λόγια για αυτό καθώς όλες ξέρετε πόσο υπέροχο είναι.Καθαρίζει τα πάντα...και αφήνει μια αίσθηση δροσιάς. Το χρησιμοποιούσα και για τα μάτια για να αφαιρέσει οτιδήποτε έχει μείνει από τη μάσκαρα.

BIOTEN ντεμακιγιάζ ματιών: Ήθελα πολύ να το δοκιμάσω αλλά δυστυχώς δεν έμεινα ευχαριστημένη. Αναφέρει πως είναι για ευαίσθητα μάτια και πως έχει μέσα πρωτεΐνες βαμβακιού και βιταμίνη Β5. Ωστόσο σας τα είχα αναφέρει στα προϊόντα που μετάνιωσα που πήρα για το λόγο ότι μου έτσουζε τα μάτια. Δεν θα το ξαναπάρω δυστυχώς.....


Και συνεχίζω....

Δίσκοι ντεμακιγιάζ: Ήταν από τα σούπερ μάρκετ Βασιλόπουλος...από την μάρκα του σούπερ μάρκετ και μου άρεσαν γιατί ήταν μεγάλοι. Και πολύ απαλοί επίσης!Σίγουρα θα τους ξανααγοράσω μόλις τους ξαναβρώ!

Liposan classic: Ένα ακόμα από τα άπειρα liposan που έχω τελειώσει...το μόνο που ενυδατώσει τα ξηρά μου χείλη. Φυσικά...έχω πολλά back-up και συνεχίζω να το αγοράζω φανατικά!

Essence noise strips: Έψαχνα εδώ και καιρό τέτοιου είδους ταινίες για την μύτη...για τα μαύρα στίγματα. Δεν έβρισκα από άλλες εταιρίες(αν τυχόν ξέρετε τίποτα καλές τέτοιες ταινίες πείτε μου από κάτω στα comment please)...και είπα να δοκιμάσω της essence. Τίποτα το φοβερό όμως...λίγη δουλειά κάνανε...και σίγουρα δεν θα τις ξαναπροτιμήσω!


Και πάμε σε προϊόντα μακιγιάζ....μία ακόμα μάσκαρα φυσικά και ένα απογοητευτικό lip stain.

BENEFIT the're real μάσκαρα: Την λάτρεψα!!!Μου άρεσε το μήκος και ο όγκος που δίνει και ότι κρατάει για ώρες την καμπύλη στις βλεφαρίδες!Με εντυπωσίασε τόσο που πήγα και αγόρασα την full size συσκευασία με μια έκπτωση που είχαν τα sephora. Είναι πλέον στις top5 mascaras ever!!!

Elf lip stain: Από την αρχή απογοητευτικό!Δεν είχε καθόλου έντονη απόδοση...το φόρεσα 2-3 φορές και από εκεί και πέρα έγραφε ελάχιστα. Είπα έστω να το βάζω κάτω από κραγιόν σαν μολύβι δηλαδή σχεδόν...αλλά μπα...καμία δουλειά δεν έκανε....κρίμα!



Apivita Honey Mask: Αυτές τις μάσκες της apivita της λατρεύω. Τόσο γιατί είναι σε φακελάκι και βολεύουν τέλεια για ταξίδια αλλά γιατί ειδικά αυτή με το μέλι προσφέρει ότι καλύτερο στη μικτή προς ξηρή επιδερμίδα μου.Full ενυδάτωση και μυρίζει φανταστικά!

Κολόνια Lady Gaga 30ml: Το είχα κερδίσει τα περασμένα Χριστούγεννα σε ένα διαγωνισμό και είχα χαρεί πάρα πολύ. Μου άρεσε το γλυκό του άρωμα...και η πρωτοτυπία ότι ήταν μαύρο το υγρό. Το μόνο αρνητικό ήταν πως δεν είχε μεγάλη διάρκεια σε μένα. Δεν ήθελα να τελειώσει γιατί μύριζε θεϊκά!


Και για το τέλος σας άφησα ένα make-up...το Healthy Mix BOURJOIS το οποίο όμως δεν τελείωσε...σχεδόν στο μισό είχα φτάσει όταν δυστυχώς και προς μεγάλη μου απογοήτευση χάλασε ο μηχανισμός του...γρρρρρ!!Έτσι αναγκαστικά έβαλα το υπόλοιπο σε ένα άδειο βαζάκι που είχα!!!Η συσκευασία λοιπόν θα πεταχτεί...αλλά το make-up συνεχίζω να το χρησιμοποιώ. Μυρίζει τέλεια και δίνει ένα πολύ φυσικό τελείωμα!!!

Ουφ...κάπου εδώ τελειώσαμε!Πώς σας φαίνονται? Έχετε χρησιμοποιήσει κανένα??

Πολλά φιλιά....Πέλη!! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου