Δευτέρα 30 Δεκεμβρίου 2013

Τα 13 ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ για το 2013!!!


Τα 13 αγαπημένα προϊόντα για το 2013 είναι εδώ!!Benefit...Real Techniques....L'oreal..Macadamia...και άλλα τόσα!Πόσο γρήγορα όμως πέρασε αυτός ο χρόνος...με τα καλά του και τα άσχημα!Και αν για αρκετούς είχε περισσότερα άσχημα...ας ευχηθούμε και ας ελπίσουμε πως το 2014 θα φέρει περισσότερα καλά για όλους μας!Πάμε να δούμε όμως τι λάτρεψα αυτόν το χρόνο...άλλα τα αγόρασα τώρα και άλλα τα χρησιμοποίησα πολύ αυτόν τον χρόνο!!!Πάμε να δούμε τα TOP 13...με τυχαία σειρά!

Νο 1: BENEFIT Hoola Bronzer


Ένα υπέροχο bronzer για να κάνετε τα κοψίματα...βελούδινη υφή και πιστεύω πως ταιριάζει σχεδόν σε όλες τις αποχρώσεις επιδερμίδας.Το έχω σε travel size...από ένα υπέροχο κουτάκι της Benefit που μπορείτε να το δείτε στα Αγαπημένα Ιουλίου.
 No 2: REAL TECHNIQUES Brushes

Τα λόγια είναι περιττά για το πόσο καλά αλλά και οικονομικά είναι αυτά τα πινέλα.Έχω και για το πρόσωπο τα περισσότερα αλλά και την συλλογή για τα μάτια και το έχω καταευχαριστηθεί. Σίγουρα θα με συντροφεύουν και το 2014!!!


No 3: DIOR BB Cream

Την χρησιμοποιούσα όλο το καλοκαίρι και μπορώ να πω πως είναι η καλύτερη BB CREAM που έχω δοκιμάσει μέχρι τώρα. Σας έχω κάνει και αναλυτικό ΒΒ CREAM REVIEW.
No 4: LA ROCHE-POSAY Intense Riche

Ότι καλύτερο έχω βρει για την αφυδατωμένη και με πολλές αλλεργίες επιδερμίδα μου. Ιδιαίτερα παχύρρευστη αλλά χαρίζει υπέροχη ενυδάτωση. Μου τελειώνει ένα ακόμα βαζάκι και ήδη έχω παραγγείλει back-up!
No 5: MAYBELINE Color Tattoo

Ήρθαν και δεν έχω ακούσει τίποτα κακό για αυτές τις κρεμώδη σκιές!Υπέροχα χρώματα...φανταστική απόδοση και μένουν για πολλές πολλές ώρες!Αγαπημένη μου είναι η On and on bronze....
No 6: L'OREAL Mythic Oil Mask

Σας είχα κάνει αναλυτικό L'oreal Mythic Oil Sampoo and Mask Review.Από την πρώτη της χρήση κατάλαβα πόσο καλά κάθισε στα μαλλιά μου. Τους πρόσφερε σούπερ ενυδάτωση και υπέροχο άρωμα.Την είχα πάρει μαζί με το σαμπουάν το οποίο ακόμα το έχω..ενώ η μάσκα δυστυχώς τέλειωσε αλλά σύντομα θα την αγοράσω ξανά!
No 7: MACADAMIA Healing Oil Treatment

Αν θέλατε ένα ξεχωρίσω ένα προϊόν για το 2013...αυτό θα ήταν το Macadamia Healing Oil Treatment!Δεν έχω τίποτα αρνητικό να πω...πέρα από την τσιμπημένη τιμούλα του. Αλλά απίστευτη δουλειά κάνει...και θεϊκό άρωμα!!I am in love!!!!!χαχα!
No 8: ANASTACIA Clear Brow Gel

Δοκίμασα πολλά glear brow gel μέχρι να καταλήξω σε αυτό.Ναι...είναι ακριβό(νομίζω γύρω στα 20 ευρώ!!!)...αλλά είναι ότι καλύτερο έχω δοκιμάσει και έχω δοκιμάσει πολλά. Κρατάει όλη μέρα...και λατρεύω το βουρτσάκι!
No 9: BENEFIT they're Real Mascara

Αγάπησα την Benefit όπως βλέπετε αυτόν τον χρόνο!!!Την δοκίμασα αρχικά την They're Real Mascara...σε travel size...την είδατε και στα Αγαπημένα Σεπτεμβρίου. Αφού τελείωσε το travel size...πήγα και την πήρα και σε full size φυσικά!!!

No 10: AZADE Caramel Body Spray

Μυρίζει καραμέλα βουτύρου....η απόλυτη γλυκιά μυρωδιά για μένα. Είναι μεγάλη η συσκευασία του και παρότι το φοράω συνέχεια δεν κατεβαίνει εύκολα η στάθμη του. Έχει και άλλες υπέροχες μυρωδιές....που δεν έχω δοκιμάσει όμως....ακόμα!!!
No 11: BEAUTY LINE COSMETICS Βερνίκια

Η super ανακάλυψη για μένα στα βερνίκια νυχιών,δεν είχα δοκιμάσει άλλη φορά βερνίκια από Beauty Line Cosmetics και έμεινα άφωνη!Υπέροχη απόδοση...φοβερή διάρκεια...και άνετα μπορείς να τα συγκρίνεις με άλλα βερνίκια πολύ πιο ακριβά.Το ακόμα πιο εντυπωσιακό είναι πως η τιμή τους είναι μόλις στα 2 ευρώ!Τα αγαπώ!!!
Νο 12: MAC lipstick in Craving

Το παραδέχομαι πως το έχω μόλις λίγο καιρό...σχεδόν 1μιση μήνα....ΑΛΛΑ το λαχταρούσα πάρα πολύ καιρό...και από την στιγμή που το πήρα δεν έχω πάψει να το χρησιμοποιώ.Υπέροχο βαθύ κόκκινο...με μοβ αποχρώσεις...
No 13: BENEFIT Rockateur ρουζ

Λίγα θα πω(όχι..δεν με πληρώνει η Benefit...απλά την λατρεύω)....από τα αγαπημένα μου ρουζ ever το Rockateur....και αναλυτικά σας το είπα και στο Rockateur review.






Και κάπου εδώ..τελειώσαν τα 13 αγαπημένα προϊόντα για το 2013!!Με δυσκολία ομολογώ πως κατέληξα μόνο σε αυτά!

Θέλω να μου πείτε στα σχόλια τα δικά σας αγαπημένα για το χρόνο που μας πέρασε...τι ξεχωρίσατε εσείς και αν έχουμε κοινά προϊόντα!!!

Πιθανότατα αυτό είναι το τελευταίο post του έτους...γι'αυτό και θέλω να σας ευχαριστήσω για την υποστήριξη σας και για το πόσο ομόρφυνε ο χρόνος αυτός για μένα χάρη σε όλες εσάς!!Εύχομαι και το 2014 να σας φέρει όσα επιθυμείτε....και πάνω από όλα Υγεία!!

Πάρα πολλά....και να περάσετε υπέροχα!!!
Πέλη!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου