Τετάρτη 27 Νοεμβρίου 2013

Προϊόντα ομορφιάς που τελειώσαν.....

Κοινώς οι συσκευασίες που χρησιμοποίησα πλήρως και τελείωσαν!Και επειδή η σακούλα που τα φυλάω άρχισε να ασφυκτιά, είπα να σας δείξω τα πιο παλιά ώστε να τα πετάξω και να αδειάζει σιγά σιγά!Τώρα που τα κρατάω...βλέπω πως τελειώνω πολλά πράγματα τελικά...πιο πριν δεν το καταλάβαινα καν!

Ας ξεκινήσουμε με προϊόντα για τα μαλλιά και το σώμα.....


NIVEA for men GEL ξυρίσματος: Ένα αντρικό προϊόν το οποίο ομολογώ πως το πήρα από το φίλο μου γιατί έπαψε να το χρησιμοποιεί. Το χρησιμοποιούσα για να με βοηθάει στο ξύρισμα των ποδιών και έκανε καταπληκτική δουλειά. Την επόμενη φορά θα το αγοράσω για μένα και όχι για τον φίλο μου!!!

MYTHIC OIL Μάσκα μαλλιών: Ότι και να πω είναι λίγα....ταίριαξε απίστευτα στα μαλλιά μου και τους χάριζε με λίγη ποσότητα full ενυδάτωση. Ήταν η αγαπημένη μου μάσκα μαλλιών όπως σας είχα πει και σε παλιότερο post. Σίγουρα θέλω να την αγοράσω ξανά...αφού τελειώσω αυτή που έχω τώρα και δεν μου αρέσει καθόλου.

LE PETIT MARSEILLAIS: Μια κρέμα μαλλιών για ενυδάτωση και λάμψη όπως αναφέρει...για μακριά μαλλιά. Περιέχει εκχύλισμα λιναριού και γάλα αμυγδάλου. Τίποτα το ιδιαίτερο...δεν είδα καμία διαφορά στα μαλλιά μου και δεν έχω σκοπό να το ξαναγοράσω.

Και πάμε σε καλλυντικά....


KIKO ULTRA TECH waterproof mascara: Την είχατε δει και στα Αγαπημένα Ιουνίου. Την χρησιμοποιούσα συνέχεια και ήταν εξαιρετική αδιάβροχη μάσκαρα. Δοκιμάστηκε και σε πολύ ζεστές καλοκαιρινές μέρες και ήταν θαυμάσια. Μακάρι να είχαμε την εταιρία KIKO και στην Ελλάδα. 

CLINIQUE HIGH IMPACT mascara: Και αυτήν την έχετε ξαναδεί σε αναλυτικό Clinique mascara review...δίνει όγκο και μήκος....και μου άρεσε απίστευτα το βουρτσάκι της. Το μόνο αρνητικό είναι πως ξεραίνεται σχετικά γρήγορα(2-3 μήνες) και το άκουσα και από άλλες κοπέλες. Πολύ καλή πάντως και πιθανότατα θα την αγοράσω ξανά στο μέλλον.

ΒΟΒΒΙ BROWN Corrector: Είναι στην απόχρωση Light Bisque και απορώ γιατί ακόμα δεν σας έχω μιλήσει αναλυτικά για αυτό το προϊόν που το χρησιμοποιώ καθημερινά. Η συσκευασία του μου κράτησε σχεδόν 9 μήνες, οπότε αξίζει την τσιμπημένη τιμή του. Βοηθάει πολύ στην κάλυψη των μαύρων κύκλων. Ήδη φυσικά πριν τελειώσει πήρα ένα ακόμα ώστε να μην ξεμείνω!!!!

Επόμενο είναι ένα βερνίκι νυχιών-θεραπεία.....


PEGGY SAGE: Ότι καλύτερο έχω βρει για τα νύχια μου που σκάνε πολύ πολύ εύκολα και είναι απίστευτα αδύναμα. Την είχα χρησιμοποιήσει ως θεραπεία πρώτα για 20 μέρες στα νύχια μου(ανά 3 μέρες μία στρώση και μετά τα ξεβάφεις) και μετά ως βάση νυχιών. Το μόνο που έκανε δουλειά στα νύχια μου και σίγουρα θα την αγοράσω ξανά!

Για το τέλος σας άφησα ένα κεράκι.....


Δεν είναι πολύ γλυκό? Μικρό κεράκι από τα Jumbo και μυρίζει berry cake...πολύ γλυκιά μυρωδιά και μου άρεσε που είναι τόσο μικρούλη!

Αυτά λοιπόν τέλειωσαν τον τελευταίο καιρό...και επιτέλους θα τα πετάξω να αδειάζει η σακούλα!!!

Και μην ξεχνάτε το GIVEAWAY που έχει ξεκινήσει...αν δεν έχετε πάρει ήδη μέρος...πάτε εδώ!

Πολλααααα Φιλιααααά!
Πέλη!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου