Τρίτη 29 Οκτωβρίου 2013

Αγορές καλλυντικών από MAC...

Τα καλλυντικά της εταιρίας MAC αρέσουν λίγο πολύ σε όλες μας!Και αφού πέρασε το υπέροχο και εύχομαι και ξεκούραστο 3ήμερο...είπα να σας δείξω κάποιες αγορές που έκανα τους τελευταίους μήνες από τη MAC.

Έχω μια περίεργη σχέση με την εταιρία MAC...και με αυτό εννοώ πως πιστεύω πως κάποια προϊόντα της είναι υπέροχα και αξίζουν την τσιμπημένη τους τιμή αλλά κάποια άλλα σε καμία περίπτωση!Έτσι, έχω καταλήξει να παίρνω συγκεκριμένα πράγματα!Ευτυχώς συχνά πυκνά κάνουν και 25% έκπτωση(παλιά στέλνανε και μηνυματάκι στο κινητό για ενημέρωση..πλέον τίποτα). Πάμε να τα δούμε....


Τα προϊόντα για τα χείλη της MAC θεωρώ πως είναι κορυφαία. Μου έχει αρέσει σχεδόν οτιδήποτε έχω δοκιμάσει και έτσι πήρα :

Κραγιόν στην απόχρωση Lovelorn.....είναι lustre και είναι ένα υπέροχο ροζ απαλό αλλά καθόλου αδιάφορο. Πιστεύω πως φοριέται και τον χειμώνα και το καλοκαίρι γι'αυτό μου άρεσε και τόσο.

Lip Gloss στην απόχρωση Impassioned....Το κραγιόν με το ίδιο όνομα πιστεύω πως δεν μου ταιριάζει και είπα να πάρω το gloss του. Είναι lipglass και φυσικά η απόδοση του είναι απίστευτη.

Πάνω το lovelorn-κάτω το impassioned

Τα επόμενα που πήρα είναι ένα ρουζ και μία σκιά......


To ρουζ είναι το Pink Swoon, ένα πολύ διάσημο ρουζ που μόλις το δοκίμασα το ερωτεύτηκα. Απαλό ροζ που δίνει το απόλυτο χρώμα υγείας στα μάγουλα.Είναι sheertone και γι'αυτό δεν είναι έντονο πολύ.

Ένα άλλο προϊόν που είχα βάλει στο μάτι για πολύ καιρό και περίμενα την έκπτωση είναι η σκιά All That Glitters!Υπέροχη χρυσό-μπεζ...πολύ απαλή και απλώνεται σαν βελούδο!Την έβγαλα ήδη από την συσκευασία της και την έβαλα σε μια μικρή παλέτα από elf που με έχει βολέψει πολύ.

Ορίστε και ένα swatch


Τέλος, οι πιο πρόσφατες αγορές που έκανα ήταν από την σειρά της MAC σε συνεργασία με την RIHANNA.....Να πω πως πρώτα με ενθουσίασε η συσκευασία τους!Από της καλύτερες που έχω δει ποτέ από τη MAC....ένα υπέροχο ροζ-χρυσό μεταλλικό με ροζ-φουξ γράμματα....μου άρεσε πάρα πολύ!Φυσικά, πολλά προϊόντα γρήγορα έγιναν sold out!Αυτά που επέλεξα να πάρω ήταν:


Το ρουζ Bad Girl Gone Good(υπέροχο όνομα) ένα χειμωνιάτικο ρουζ με satin τελείωμα. Καφετίζει λίγο...και ταιριάζει σχεδόν με όλα!Απλώνεται υπέροχα!

Και φυσικά δεν άντεξα και πήρα να δοκιμάσω το lip gloss RiRi Woo...μια πιο βαθιά απόχρωση από το ξακουστό Ruby Woo!Το δοκίμασα ήδη φυσικά και μου άρεσε απίστευτα πολύ η απόχρωση αλλά και η διάρκεια του...με μολύβι όμως από κάτω!


Και τα δύο γράφουν έτσι


Αυτά λοιπόν πήρα τους τελευταίους μήνες....πως σας φαίνονται?Περιμένω να μου πείτε τι έχετε ψωνίσει εσείς!!

Φιλιά!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου