Τρίτη 1 Οκτωβρίου 2013

EMPTIES!!!

Γεια σας!!!Πως είστε?Νυχτερινό το σημερινό post αλλά ελπίζω να είχατε μια υπέροχη μέρα!Αφού μαζεύτηκαν κάποια πραγματάκια που έχουν τελειώσει...είπα να σας τα δείξω και να σας πω την γνώμη μου. Όταν το χρησιμοποιείς πλήρως κάτι...μπορείς να έχεις και την καλύτερη εντύπωση...αν σου άρεσε ή όχι. Δεν είναι πάρα πολλά....αλλά αν έχετε χρησιμοποιήσει κάποιο περιμένω και την δική σας γνώμη.


  • LANCOME 3 in 1 Cleansing and Toning Lotion: Αναφέρει πως είναι τόσο για τα μάτια όσο και για το πρόσωπο. Προσωπικά απέφευγα την περιοχή των ματιών και το χρησιμοποιούσα ως τονωτική λοσιόν αφού είχα καθαρίσει το πρόσωπο μου. Δεν μπορώ να πω πως ξετρελάθηκα και ούτε θα το ξαναπάρω. Υπάρχουν πολλά στην αγορά που κάνουν την ίδια δουλειά και πολύ πιο φτηνά.
  • LIPOSAN Classic: Θα τα βλέπετε κάθε μήνα...ειδικά τώρα το χειμώνα που τα χείλη μου ξεραίνονται απίστευτα πολύ. Δεν έχω βρει τίποτα καλύτερο...που να προσφέρει περισσότερη ενυδάτωση από αυτά. Υπάρχει ένα σε κάθε χώρο του σπιτιού!
  • BATISTE Dry Shampoo: Είναι στην μυρωδιά tropical και η συγκεκριμένη συσκευασία είναι από το εξωτερικό σε travel size. Δυστυχώς δεν έχουμε αυτήν την μάρκα στην Ελλάδα. Αφήνει μια υπέροχη αίσθηση φρεσκάδας και σίγουρα αν γινόταν θα το αγόραζα ξανά.
  • NIVEA Calm &Care 24H: Αποσμητικό σε μικρή συσκευασία που το είχα κυρίως για ταξίδια. Αρκετά καλό, σταματούσε αποτελεσματικά την κακοσμία και τον ιδρώτα. Ίσως το ξαναγοράσω κάποια στιγμή.
  • POM PON Δίσκοι Ντεμακιγιάζ: Τους χρησιμοποιώ καθημερινά και γι'αυτό τελειώνουν και τόσο γρήγορα.Είμαι απόλυτα ικανοποιημένη από τους συγκεκριμένους.
  • Η&Μ Liquid Eyeliner: Ότι καλύτερο έχω βρει σε οικονομικό στυλό eyeliner. Απόλυτα μαύρο και πολύ σταθερό σε μένα. Ακόμα...δεν στεγνώνει εύκολα καθώς κλείνει πολύ καλά τα καπάκι του. Φανταστείτε πως μου κράτησε σχεδόν ένα χρόνο πριν αρχίσει να στεγνώνει.Σίγουρα θα το ξαναπάρω, αφού και η τιμή του είναι απίστευτα καλή. Γύρω στα 4 ευρώ νομίζω το πολύ!
  • MAC Clear Brow Gel: Το διάφανο gel από την MAC για τα φρύδια. Τα διατηρεί αρκετές ώρες στην θέση του. Δεν θα το ξαναγοράσω καθώς πιστεύω πως την ίδιο δουλειά με αυτό κάνει και της essence περίπου και είναι και πολύ φτηνότερο.Πάει για back to MAC λοιπόν.
Και ΟΟΟΧΙ...ακόμα δεν τέλειωσαν όλα. Έχω δύο ακόμα να σας δείξω..."τελευταίας στιγμής".

  • L'OREAL Hot Liss: Ένα σπρέι που βοηθάει στο ίσιωμα...κάνει καλή δουλειά και μου άρεσε πολύ το σπρέι που έχει καθώς ρίχνει ομοιόμορφα ποσότητα προϊόντος. Σίγουρα θα το ξαναγοράσω...αφού χρησιμοποιήσω ένα άλλο προϊόν για ίσιωμα που πήρα πρόσφατα.
  • MAYBELINE Rocket Mascara: Την αγάπη μου για αυτήν την μάσκαρα την γνωρίζετε ήδη πιστεύω καθώς έχω μιλήσει πολλές φορές για αυτήν και στα Αγαπημένα Ιουλίου και στο Back to School Make up. Ήταν και αδιάβροχη και την ευχαριστήθηκα τώρα το καλοκαίρι. Σίγουρα θα την ξαναγοράσω...καθώς με άφησε απόλυτα ικανοποιημένη!
Και ναι...κάπου εδώ φτάσαμε στο τέλος των προϊόντων που τελειώσαν αυτό το μήνα. Πως σας φάνηκαν?Έχετε χρησιμοποιήσει κανένα από αυτά? Περιμένω να μου πείτε!

Να περνάτε υπέροχα...φιλιααααα...Πέλη!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου