Δευτέρα 7 Οκτωβρίου 2013

BEAUTY TAG BY THEODOTA!

Γεια σας!!Πως τα περνάτε?Έφτασε για τα καλά το φθινόπωρο και τα πρώτα κρύα. Πρόσφατα σε ένα αγαπημένο beauty blog...και συγκεκριμένα το υπέροχο Desert Rose...που γράφει η γλυκιά Theodota(αξίζει να το επισκεφτείτε)...διάβασα ένα tag.Το δημιούργησε η ίδια ώστε να ταιριάζει απόλυτα στα ελληνικά δεδομένα και αυτό μου άρεσε πολύ!

Πάμε να το δούμε λοιπόν...και να απαντήσω στο tag!


1.Sephora ή Hondos center;

Αχ....οι 2 επίγειοι παράδεισοι....προτιμώ sephora όμως και αυτό γιατί έχει αποκλειστικές μάρκες!
2.Too faced ή Benefit;

Benefit...δεν είναι όλα τα προϊόντα τέλεια...αλλά αγαπώ την ποιότητα τους.
3.Radiant,Erre Due ή Seventeen;
Δυστυχώς Radiant και Erre Due δεν έχω χρησιμοποιήσει παααρα πολύ,ενώ seventeen την ξέρω καλύτερα...γι'αυτό και επιλέγω seventeen.
4.Αφροντούζ ή αφρόλουτρο;
Αναγκαστικά αφροντούζ...δεν υπάρχει και τόση δυνατότητα για λαχταριστά αφρόλουτρα.
5.Body butter ή Body lotion;

Body butter....γιατί έχω super ξηρή επιδερμίδα κατά διαστήματα.
6.Κρεμοσάπουνο ή κλασσικό σαπούνι;
Κρεμοσάπουνο γιατί είναι πιο ενυδατικό πιστεύω.
7.Νύχια μακριά ή κοντά;
Αναγκαστικά κοντά...έχω την δυστυχία να σπάνε αρκετά τα νύχια μου.
8.Online shopping ή βόλτα στα μαγαζιά;
Φυσικά βόλτα στα μαγαζιά...να τα βλέπεις όλα από κοντά. Online μόνο σε ανάγκη για πράγματα που δεν βρίσκεις στην Ελλάδα.
9.Μονές σκιές ή παλέτες;
Παλέτες...σου δίνουν ιδέες για συνδυασμούς.
10.Αγαπάς κοντά ή μακριά μαλλιά;
Μακριά...αν και τώρα φλερτάρω με την ιδέα να τα κόψω αρκετά τα δικά μου.
11.YSL,Dior ή Estee Lauder;

Δύσκολη ερώτηση...θα πω Dior γιατί χρησιμοποιώ τώρα ένα προϊόν της και το οποίο το έχω αγαπήσει.
12.Glowbox,Cherrybox ή Beautytestbox;
Κάποιο μήνα το ένα...κάποιο μήνα το άλλο.
13.Υγρό ή gel eyeliner;
Το gel γιατί είναι πιο σταθερό.
14.Ηλεκτρική ή κλασσική οδοντόβουρτσα;
Πλέον κλασική...είχα παλιά ηλεκτρική αλλά βαρέθηκα την διαδικασία να αγοράζεις ανταλλακτικά.
15.Σφουγγάρι ή λούφα;
Σφουγγάρι...και μάλιστα παιδικό...οδηγία δερματολόγου!
16.Χωρίστρα στην μέση ή στην άκρη;
Στην άκρη...μου κάνει πιο "θηλυκό"
17.Από αξεσουάρ προτιμάτε να φοράτε σκουλαρίκια,βραχιόλια ή δαχτυλίδια;
Προτιμώ τελευταία δαχτυλίδια.
18.Ματ ή shimmer σκιές;
Προτιμώ shimmer....αλλά πάντα σε μικρή ποσότητα.
19.Ηλιοθεραπεία ή όχι;
Αγαπώ τον ήλιο και είμαι πιστή οπαδός του(καλώς ή κακώς)...πάντα με υψηλό δείκτη αντηλιακού φυσικά!
20.Χτενίζεστε στο κομμωτήριο ή στο σπίτι;
Μόνη στο σπίτι...έχω συνηθίσει πλέον και χτενίζω πολύ γρήγορα τα μαλλιά μου. Μόνο για κάτι επίσημο θα πάω κομμωτήριο.
21.Θέλετε να κάνετε τατουάζ ή όχι;
Θέλω πολύ...κάτι μικρό και όμορφο. Δεν το έχω τολμήσει ακόμα.
22.Πέρα από τα τρυπημένα αυτιά θέλετε να κάνετε ή έχετε κάνει αλλού piercing;
Δεν μου αρέσουν και πολύ για εμένα...οπότε όχι.
23.Αν έχετε λεφτά για ξόδεμα παίρνετε ρούχα ή καλλυντικά;
Φυσικά καλλυντικά...όλα!
24.Όταν κάποιος θέλει να σου πάρει κάποιο καλλυντικό δώρο θες να γνωρίζεις τι ή τον αφήνεις να επιλέξει μόνος του;
Ας επιλέξει μόνος του...αλλά ίσως του αναφέρω πριν 2-3 εταιρίες που μου αρέσουν. χιχι!
25.Πας σε κέντρα αισθητικής για κούρα ομορφιάς,μασάζ κλπ ή χαλαρώνεις σπίτι σου με ποδόλουτρο και μάσκες ομορφιάς;

Σπίτι συνήθως...μόνο για κανένα μασάζ μια στο όποτε πλέον πάω σε εξειδικευμένο κέντρο.

Σε όσες άρεσε και θέλουν τα το κάνουν και αυτές το υπέροχο tag θα χαρώ να μου αφήσουν το link από κάτω!

Και πολλά φιλιά στο Desert Rose...για το όμορφο tag!

Φιλιαααα..Πέλη!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου