Κυριακή 29 Σεπτεμβρίου 2013

What i have in my travel beauty bag!!!

Μια ακόμα ευκαιρία για εκδρομούλα παρουσιάστηκε και φυσικά δεν μπορούσα να αρνηθώ!Άλλωστε το καλοκαίρι αργεί να τελειώσει στην Ελλάδα και ειδικά εδώ που βρίσκομαι η ζέστη καλά κρατεί!Ήρθα για μια εβδομάδα στο Ηράκλειο Κρήτης....και έκανα και μπανάκι..παρότι τέλος Σεπτέμβρη. Υπέροχη πόλη και με υπέροχους ανθρώπους!Φυσικά δεν θα μπορούσα να μην φέρω και κάποια καλλυντικά μαζί μου για την μία εβδομάδα που θα είμαι εδώ. Ας δούμε λοιπόν τι επέλεξα να πάρω.....

Να σας πω πριν ξεκινήσω πως θα δείτε στις φωτογραφίες πολλά δείγματα και προϊόντα σε travel size καθώς τα θεωρώ ιδανική επιλογή για τα ταξίδια...ειδικά όταν έχεις περιορισμένο χώρο!Πάμε να τα δούμε λοιπόν:

1) SKINCARE


  1. Sephora διφασικό καθαριστικό ματιών
  2. Νεράκι καθαρισμού από A-derma
  3. Carrefour δίσκοι ντεμακιγιάζ
  4. Clinique καθαριστικό προσώπου...όλα τα clinique που θα δείτε ήταν σε σετάκι δώρου με αγορές που έκανα
  5. Biotherm Serum προσώπου...μου δόθηκε πρόσφατα με το πρόγραμμα που είχε η εταιρία όπου επιστρέφεις μια παλιά/τελειωμένη ενυδατική σου και σου δίνανε δώρο αυτό(super!)
  6. Clinique ενυδατική προσώπου...μόνο η μυρωδιά της δεν μου αρέσει
  7. Clinique Eye cream...επίσης δεν μου αρέσει η μυρωδιά
2) BASE

  1. Sephora primer προσώπου με σιλικόνη μέσα
  2. Bobbi Brown corrector...στην απόχρωση light bisque, το λατρεύω και σας έχω μιλήσει πολλές φορές για αυτό
  3. Bourjois healthy mix foundation...πολύ ελαφρύ και ενυδατικό
  4. Estee Lauder double wear concealer σε travel size...μέρος δώρου ήταν. Πολύ ελαφρύ και σχεδόν απόλυτη κάλυψη.
  5. Rimmer Stay matte powder
  6. Urban Decay eyeshadow primer
  7. Dior BB cream....ακριβή αλλά είναι υπέροχη ειδικά για το καλοκαίρι.
3) ΡΟΥΖ...ΣΚΙΕΣ..ΚΤΛ.

  1. Κοραλί ρουζ από Elf....
  2. L'oreal super liner..με πολύ λεπτή μύτη..για μένα όχι απόλυτα βολικό
  3. NUX ρουζ στην απόχρωση Natural
  4. Urban decay Naked Basics 
  5. Maybeline color tattoo...πρόσφατη αγορά στην απόχρωση pink gold
  6. Mac pigment στην απόχρωση Tan
  7. Benefit That's Real μάσκαρα...δεν την είχα δοκιμάσει ποτέ,σίγουρα θα κάνω ξεχωριστό review για αυτήν
  8. Anastasia Clear Brow Gel...ήταν και στα Αγαπημένα Αυγούστου...εδώ
  9. Benefit What's Up highlighter..σε σαμπανιζέ απόχρωση
  10. MAC primer για τα χείλη...επίσης στα Αγαπημένα Αυγούστου
  11. Manhattan μολύβι ματιών σε υπέροχη πράσινη απόχρωση...έχει σβηστεί το νούμερο του.
4) ΧΕΙΛΗ

  1. AVON lipstick στην απόχρωση coral you later...matte πορτοκαλί
  2. YSL lip stain...ότι καλύτερο σε lip stain...στο χρώμα νούμερο 15
  3. Revlon lip gloss..ότι πιο pigmented έχω δει σε lip gloss...με το όνομα Hot Pink
  4. ΜAC mineralize rich...από την καινούρια σειρά που με άρεσε πάρα πολύ...ένα φουξ-μοβ με το όνομα Divine Choice
  5. Revlon lip butter...super ενυδατικό...και η αγαπημένη μου απόχρωση είναι το Peach parfait.
Αυτά λοιπόν είχε μέσα τα νεσεσέρ μου....σας φαίνονται πολλά?Ευτυχώς είχε διάφορα σε travel size και έτσι εξοικονόμησα χώρο.

Περιμένω τα σχόλια σας να μου πείτε τι παίρνετε εσείς σίγουρα μέσα στα νεσεσέρ σας!

Φιλιαααα...Πέλη!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου