Τετάρτη 4 Σεπτεμβρίου 2013

SAMPLE TESTING

Σε αυτό το post θα αναφερθώ σε κάποια δείγματα που δοκίμασα τον τελευταίο καιρό και ήθελα να σας πω την γνώμη μου για αυτά. Μου αρέσει πολύ αυτή η διαδικασία γιατί μπορείς να κρίνεις ένα προϊόν και να μην σπαταλήσεις άδικα τα χρήματα σου.



Τα πρώτα που δοκίμασα είναι από την γνωστή πλέον σχεδόν σε όλους εταιρία προϊόντων μαλλιών MACADAMIA. Αρχικά, δοκίμασα το σαμπουάν της σειράς για το οποίο έχω ακούσει τα λιγότερα. Δεν μπορώ να πω πως ξετρελάθηκα, είναι απλά ένα αρκετά καλό ενυδατικό σαμπουάν. Δεν έχω σκοπό να το αγοράσω.

Για την μάσκα όμως έχω να πω σχεδόν τα καλύτερα.Πολύ ενυδατική και αφήνει super απαλά τα μαλλιά μου. Με το μόνο που δεν εντυπωσιάστηκα είναι με την μυρωδιά της. Την θεωρώ ίδια στην δουλειά που κάνει με την L'oreal Mythic Oil Mask που σας μίλησα εδώ με την διαφορά πως έχει καλύτερη μυρωδιά της l'oreal.



Το επόμενο είναι το λαδάκι της L'oreal Elvive Olio Straordinario. Χρειάζεσαι κάθε φορά ελάχιστη ποσότητα. Αισθανόμουν πιο απαλά και πιο υγιεί τα μαλλιά μου. Ωστόσο, η μυρωδιά του δεν κρατούσε. Πάντως είναι μια καλή και οικονομική επιλογή για λαδάκι μαλλιών.



Ένα ακόμα δείγμα που δοκίμασα είναι το HD primer από την εταιρία Make Up For Ever. Το primer το βρήκα αρκετά ρευστό στην υφή του αλλά για αυτό απορροφάται πολύ γρήγορα. Βοηθάει αρκετά να μένει τα make-up για ώρες.Μια πολύ καλή επιλογή για primer!



Τελευταίο δείγμα είναι από την εταιρία L'occitane Ultra Rich Face Cream. Την λάτρεψα και σίγουρα κάποια στιγμή θέλω να την αγοράσω. Πολύ ενυδατική και κρατάει όλη μέρα. Υπέροχη για αφυδατωμένα δέρματα σαν τα δικό μου.Ακόμα και καλοκαίρι που την δοκίμασα, δεν την αισθάνθηκα καθόλου βαριά.

Ελπίζω να σας αρέσει η ιδέα αυτού του post. Περιμένω να μου πείτε στα σχόλια ώστε να σας πω και για άλλα δείγματα.

Φιλιά,
Πέλη!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου