Τρίτη 30 Ιουλίου 2013

INTERNET HAUL(volume 2)!!!


Έφτασε και το δεύτερο haul των αγορών μου από το ίντερνετ....αρκετά σύντομα και ελπίζω να σας αρέσουν και αυτά. Σε αυτά δεν κατάφερα να αντισταθώ σε κανένα,τα δοκίμασα όλα λίγο ή πολύ, ώστε να μπορέσω να σας πω και μια μικρή γνώμη για το καθένα.

Το δεύτερο δεματάκι που μου ήρθε είναι από το online shop beautybay και δεν έμεινα και πολύ ευχαριστημένη. Αρχικά, άργησε υπερβολικά να μου έρθει το δέμα, έκανε πάνω από ένα μήνα να έρθει. Αυτό που με πείραξε περισσότερο είναι η αντιμετώπιση τους, όταν έστειλα mail να ρωτήσω τι συμβαίνει ήταν πως επειδή έχει μέσα μανό-όζες(όπως θέλετε πείτε το), εύφλεκτα υλικά δηλαδή, καθυστερεί παραπάνω και οοο...τι κρίμα...δεν έχετε πληρώσει παραπάνω για το σύστημα εντοπισμού για να δούμε που είναι!!! Συγχύστηκα πάλι...αλλά κρίμα γιατί είχα σκοπό να πάρω σύντομα και άλλα πράγματα από εκεί!!

Ας δούμε όμως τα λατρευτά μου πραγματάκια


1) ST TROPEZ SENSITIVE BRONZING MOUSE(+το γάντι): Το λατρεύουν πολλές beautyblogers, και τώρα καταλαβαίνω το γιατί. Απλώνεται υπέροχα, πολύ ελαφριά σύνθεση και το σημαντικό για μένα είναι ότι δεν μυρίζει χάλια. Για την ακρίβεια εμένα δεν μου μυρίζει τίποτα. Αφήνει πολύ πολύ απαλό χρωματάκι...πολύ μου άρεσε.

2) RIMMEL WAKE ME UP FOUNDATION: Αν και με αυτήν την ζέστη φοράω μόνο bb κρέμες, για αυτό έκανα μια εξαίρεση και το δοκίμασα λίγες μέρες. Καθόλου βαρύ (ευτυχώς πήρα σωστή απόχρωση) και ενώ το φορούσα όλη μέρα...μέχρι το βράδυ παρέμεινε άψογο

3) Σκιά STILA KITTEN: Λίγα θα πω..υπέροχη βελούδινη υφή, η τέλεια σκιά ειδικά για την εσωτερική γωνία του ματιού για να δίνει φως.

4) ΟΖΕΣ/ΜΑΝΟ CHINA GLAZE: Η δεξιά ονομάζεται flip flop fandazy και είναι ένα υπέροχο πορτοκαλοφούξ!Τέλειο χρώμα, πολύ έντονο, ότι πρέπει τώρα για καλοκαίρι. Το δεύτερο είναι το sun worshiper... ένα επίσης έντονο κιτρινοπορτοκαλί, που δυστυχώς δεν με εντυπωσίασε και δεν μου άρεσε που θέλει 3 στρώσεις για να μην έχει γραμμούλες. Να σας πω πως και τα δύο έχουν σχεδόν ματ τελείωμα.

Αυτά πήρα και μου άρεσαν πολύ!Μπορεί να άργησε τραγικά η παραγγελία μου αλλά άξιζαν πιστεύω.

Πολλά πολλά φιλιά...περιμένω τα σχόλια σας!!
Πέλη



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου