Παρασκευή 28 Ιουνίου 2013

REVIEW CARROTEN BB DIVINE CARE!!!!


Καλησπέρα!!!Πως είστε?Ελπίζω να ετοιμάζεστε αυτό το σκ να πάτε σε καμιά παραλία!!!Αυτό περιμένω και εγώ όλη την εβδομάδα. Και εδώ και καιρό σας έχω υποσχεθεί ένα review για την bb cream από την εταιρία carroten. Και αν αναρωτιέστε αν μόνο μικρό δείγμα που είχα κατάφερε να με πείσει να αγοράσω το προϊόν η απάντηση είναι ΝΑΙΙΙΙΙΙ!!!
Αυτό ήταν το δείγμα μου.....



Αρχικά, να σας πω πως μυρίζει σαν αντηλιακό και εμένα μου αρέσει πολύ αυτή η μυρωδιά  Έχει ρευστή υφή και αυτό την κάνει να απλώνεται πολύ εύκολα. Προσφέρει μια πολύ ελαφριά κάλυψη, αλλά αυτό που με εντυπωσίασε είναι πως κάνει ομοιόμορφη την επιδερμίδα του προσώπου. Φυσικά, έχει SPF 25, ιδανική δηλαδή για καθημερινή χρήση.

Έχω δοκιμάσει διάφορες bb creams και για αυτό το καλοκαίρι η επιλογή μου είναι η CARROTEN BB DIVINE CARE. 




Για το τέλος σας άφησα το καλύτερο!!! Η τιμή αυτής της bb που μου έχει κλέψει την καρδιά είναι μόλις 10, 50 ευρώ τα 50ml.

Φιλιαααααά,
Πέλη!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου