Κυριακή 16 Ιουνίου 2013

COLORS OF THE RAINBOW TAG!!!


Τι πιο όμορφο από το ουράνιο τόξο που έρχεται μετά την βροχή! Και μπορεί σήμερα να σκάμε από την ζέστη αλλά αφού λοιπόν είδα το συγκεκριμένο πολύχρωμο tag σε youtube και blogs...είπα να χρωματίσω και το δικό μου! Για να ξεκινήσουμε λοιπόν!

ΚΟΚΚΙΝΟ

Το αγαπώ! Είναι από YSL το vernis a levres, ένα lip gloss-κραγιόν που έχει απίστευτη απόδοση και μένει για πολλές πολλές ώρες στα χείλη!!



ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ

Η αντηλιακή κρέμα προσώπου που χρησιμοποιώ κάθε μέρα. Δεν αφήνει καθόλου λιπαρότητα στην επιδερμίδα μου και το φοράω και κάτω από το make-up, και δεν μου δημιουργεί καθόλου γυαλάδα.


ΚΊΤΡΙΝΟ

 Δεν έχω πολλά να πω για αυτό το πινέλο από την samantha chapman! Απίστευτα απαλό, απλώνει τέλεια τα κρεμώδη make-up, καθαρίζεται πανεύκολα και δεν μαδάει καθόλου! Το χρησιμοποιώ καθημερινά και ονομάζεται buffing brush.


ΠΡΑΣΙΝΟ

Δεν θυμάμαι καν πόσες φορές έχω αγοράσει αυτήν την απόχρωση μολυβιού από manhattan....πολύ πολύ απαλό και πολύ όμορφο πράσινο, ειδικό για τα μελαχρινά μάτια.




ΜΠΛΕ

Ένα ακόμα προϊόν από το οποίο έχω αδειάσει άπειρα σωληνάρια. Το μόνο που προσφέρει ενυδάτωση στα χείλη μου ακόμα και τον χειμώνα που ξεραίνονται πολύ. Μόνο αυτό τα βοηθάει γι αυτό και βρίσκεται ένα πάντα στην τσάντα μου, ένα στο γραφείο και ένα στο κομοδίνο.



ΜΩΒ

Η x-traordinaire μάσκαρα από την seventeen σε υπέροχη μωβ απόχρωση. Χαρίζει και όγκο και μήκος και το χρώμα κάνει ιδιαίτερα καλοκαιρινό το μακιγιάζ.



ΡΟΖ-ΦΟΥΞΙΑ

Για το tangle teezer έχω μιλήσει και στα αγαπημένα του μήνα. Καθημερινά την χρησιμοποιώ και δεν την αλλάζω με τίποτα.



ΠΟΛΥΧΡΩΜΟ

Ρουζ πολύ χαρούμενο και καλοκαιρινό. Το πήρα αρχικά για αυτή την υπέροχη ανάγλυφη επιφάνεια που έχει αλλά όταν το χρησιμοποιήσα μου άρεσε πολύ η απόδοση του και το χρώμα του. Έχει μέσα φουξ, πορτοκαλί, απαλό ροζ και σκούρο ροζ μέσα....και σε κάποια από τα λουλουδάκια έχει και shimmer.



Περιμένω από κάτω τα σχόλια σας για τα δικά σας...χρωματιστά προϊόντα!!!

Καλή αντοχή με την ζέστη...και κάντε καμιά βουτιά και για εμάς...όσες είστε θάλασσα!!!

Φιλιααααά,
Πέλη!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου