Τετάρτη 12 Ιουνίου 2013

Cherrybox Ιουνίου!!!



Παρέλαβα πριν λίγες μέρες και εγώ το δικό μου κουτάκι από το cherrybox. Ξαφνικά εμφανίστηκαν στην Ελλάδα 3 συνδρομητικά κουτάκια και αυτό είναι το δεύτερο που έχω πάρει μετά το beautytestbox. Η συνδρομή και σε αυτό είναι 10 ευρώ και το παραγγέλνεται από εδώ Ώρα να σας δείξω τι περιείχε μέσα.





Bioplasis Αφρόλουτρο peeling: αναφέρει πως καθαρίζει και ανανεώνει την επιδερμίδα και έχει αντιοξειδωτικά και βιολογικά συστατικά. Αφήνει την επιδερμίδα λεία και απαλή. (ανυπομονώ να το δοκιμάσω)

Fresh line Erato: ένα σαμπουάν για επανόρθωση και ενυδάτωση. Έχει φασκόμηλο και τριαντάφυλλο και η αλήθεια είναι πως μυρίζει πολύ όμορφα. Μου άρεσε πολύ και το μέγεθός του καθώς είναι ιδανικό για ταξίδια.

Laura Mercier  lip gloss (bare beige): Αυτό με ενθουσίασε πραγματικά πολύ. Έχω ακούσει τα καλύτερα για τα lipgloss αυτά αλλά η τσουχτερή τιμή με εμπόδιζε να το αγοράσω. Οπότε το θεωρώ super ευκαιρία για να το δοκιμάσω. Και επίσης....μυρίζει ΥΠΕΡΟΧΑ!!

Red water: Τζελ καθαρισμού με πράσινο τσάι. Κάνει ήπιο και βαθύ καθαρισμό. Το δοκίμασα κιόλας αυτό το καθαριστικό και μπορώ να πω πως μου άφησε καλή εντύπωση. Καθαρίζει πολύ καλά και δεν ξηραίνει καθόλου την ευαίσθητη επιδερμίδα μου.

Τέλος, μέσα στο κουτί είχε και δύο δειγματάκια. Ένα μικρό φακελάκι scrub laura mercier και ένα δείγμα ακόμα από το άρωμα " Que de l'amous" από Lothantique. Δεν το γνωρίζω καθόλου σαν όνομα αλλά μυρίζει αρκετά συμπαθητικά.

Γενικά, μου άφησε θετική εντύπωση του κουτί, με μειονέκτημα όμως πως περίμενα περισσότερα full sizei ή έστω travel size και όχι πολύ μικρά δείγματα περιοδικού. Κατά τα άλλα μου άρεσαν τα προιόντα και θέλω να τα δοκιμάσω όλα

Περιμένω τα σχολιά σας και πείτε μου τι είχε το δικό σας κουτακι!!!

Φιλιααααά,
Πέλη






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου