Σάββατο 6 Απριλίου 2013

LONDON HAUL!!!



Πρόσφατα επισκέφτηκα για λίγες μέρες το πανέμορφο Λονδίνο ..και βρήκα την ευκαιρία να κάνω μια βόλτα στα μαγαζιά. Μπορεί ο καιρός να μην με βοήθησε και πολύ...καθώς είχε συνεχώς ψιλόβρεχε ..αλλά είχε άπειρα υπέροχα μαγαζιά. Κοίταζα κυρίως μάρκες που δεν έχουμε εδώ στην Ελλάδα....και αυτό που παρατήρησα ήταν πως έχουν συνεχώς προσφορές στα καλλυντικά  ακόμα και όταν δεν είναι περίοδος εκπτώσεις. Έχουν προσφορές του τύπου ένα και το δεύτερο προϊόν στην μισή τιμή...ή πάρε δύο προϊόντα από μια μάρκα και το τρίτο δωρεάν. Υπέροχα δηλαδή!!! Πάμε να σας δείξω τι μου τράβηξε περισσότερο την προσοχή και αγόρασα.



MASCARA L'OREAL VOLUME MILLION LASHES
 Έχω ακούσει τα καλύτερα για αυτή τη μάσκαρα....και ανυπομονώ να τη δοκιμάσω

 MAYBELINE GREAT LASH
Αυτήν την μάσκαρα την έχω δει σε άπειρα βιντεάκια, κυρίως από ξένες beauty bloggers. Νομίζω πως έχει βγει αρκετό καιρό...και πραγματικά μου άρεσε πολύ η εφαρμογή της.


Ας περάσουμε στα make up τώρα.

REVLON COLORSTAY 24hours
Τόσο ξακουστό make up...απλώνεται υπέροχα αλλά δυστυχώς δεν μου ταίριαξε πολύ η απόχρωση. Ίσως πρέπει να βρω μια σωστή πούδρα για να το ταιριάζω.

LAURA MERCIER CREME SMOOTH FOUNDATION

Ένα ακριβό make up...αλλά τόσο μα τόσο καλυπτικό. Χρειάζεσαι ελάχιστη ποσότητα....και καλύπτει τα πάντα. Είναι το πρώτο προϊόν της εταιρίας που δοκιμάζω και πραγματικά το θεωρώ καταπτικό. Δεν συνίσταται για καθημερινή χρήση αλλά για ιδιαίτερες περιπτώσεις...κυρίως λόγω της τσουχτερής τιμής του.


B. Flawless complete coverage foundation
Δεν την είχα καν ακουστά αυτήν την μάρκα. Μου την σύστησε μια από της πωλήτριες του καταστήματος Superdrug store , και αυτό γιατί της είπα πως θέλω ένα πολύ ενυδατικό make up. Αυτό αναφέρει πως περιέχει Hyaluronic Acid και χαρίζει διαρκή ενυδάτωση.

Και σειρά έχουν τα προϊόντα για τα χείλια.

REVLON LIP BUTTER IN BERRY SMOOTHHIE AND STRAWBERRY SHORTCAKE


Λίγα μπορώ να πω για αυτά καθώς τα έχω ερωτευτεί. Ήθελα να τα αγοράσω σε όλες τις αποχρώσεις. Τόσο ενυδατικά και σε υπέροχα χρώματα. Δείτε τα έστω και χωρίς πολύ καλό φωτισμό


Είναι το αριστερά και το μεσαίο. Δεξιά είναι της Maybeline Color sensational in pink huricane...που μπορεί εδώ να φαίνεται ροζ...αλλά δυστυχώς στα χείλια μου βγαίνει πιο καφέ και με απογοήτευσε.

Και για το τέλος σας άφησα ένα προϊόν από Lush.

BUBBLEGUM LIP SCRUB



Όντως μυρίζει τσιχλόφουσκα, και είναι τόσο υπέροχο!!!Είναι με φυσικά συστατικά και πραγματικά μπορείς να το φας. Έτσι μου είπε η πωλήτρια, αν και δεν έχω σκοπό να το δοκιμάσω. Χρειάζεσαι ελάχιστη ποσότητα για τα χείλη, και αφαιρεί όλα όσα πρέπει. Ακόμα και κάθε μέρα να το χρησιμοποιείς δεν ξηραίνει τα χείλη.

Αυτά λοιπόν προς τα παρόν, για να μην σας κουράσω είπα να χωρίσω της αγορές μου σε δύο μέρη. Σύντομα έρχεται και το δεύτερο μέρος!!

Φιλιαααα,
Πέλη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου